Jeg har så lyst..

Lillasin

Elsker forumet
VIP
å bli gravid igjen! Ser dere andre som har nestemann på vei og blir så sjalu!

Jeg strevde mye i siste svangerskap, men allikavel har jeg så lyst å begynne igjen!

Sambo er ikke enig lol, han kan godt vente og har egentlig ikke lyst på flere barn... Im working on him! hehe

:rolleyes:

Er veldig koselig å være gravid igjen. Uten tvil. Vi ønsket oss to tette barn, men er også veldig forberedt på at det kommer til å bli mye stress og en stor utfordring med to bleiebarn i hus. Er veldig klar for at Kimberly kommer til å slite mye med sjalusi den første tiden.
En må forberede seg mentalt på at det blir en tøff periode i noen år før en velger å bli gravid igjen så raskt.
Eg prøver å tenke mest mulig på alle de positive siden ved å ha de tette. Som når de blir litt større, så har de lekekamerater i hverandre, får være på samme avdeling i bhg osv :D

Ha når du sier det sånn, da vet jeg ikke hvis jeg er klar for to så tette. Men kanskje om et år... Who knows! xsmile2

Har bytter jeg mening hver dag omtrent. Har lyst, så har jeg ikke det allikevel, og sånn fortsetter det...
Men nå skal jeg ta jordmorutdanningen som begynner i januar, så regner med at jeg får hendene fulle og tankene over på noe annet enn flere babyer :P Fort gjort at gullet rekker å fylle 4 år før det blir søsken...med mindre jeg tar pause i utdanningen - time will show. Og i mellomtiden så storkoser jeg med med lillemann og det at det bare er han <3

Er ikke lett å ta valget om man vil ha to barn tett i tett. Vi grublet lenge over det, men vi bestemte oss før vi fikk første, at viss vi skal ha flere, så skal det være to tette.
Nå ønsker vi oss jo selvsagt en hel skokk med unger, men blir en stund til neste igjen.
3 på rappen tror eg blir litt vel drøyt :p

Vi har nå 2 med akkurat 2 års mellomrom, og det har gått kjempefint. Storebror var så stolt når lillesnuppa kom til verden. Han har bare vært god og snill med henne. Frem til nå :angel1... Nå er hun så stor at hun vil leke med det samme som han, og tar lekene hans. Da har det blitt litt krangling, men så er det stas i neste øyeblikk igjen. Har egentlig ikke vært så veldig stress med to bleiebarn - vi vet jo ikke bedre :) Vi elsker at de er såpass tette som de er.

Nå er jeg litt sånn frem og tilbake om jeg ønsker flere barn eller ikke. Er så praktisk og greit med to. Men så kunne det jo vært koselig med enda ett barn. Føler meg ikke heelt ferdig med å være gravid og ha baby og permisjonstid... Regner med at det kanskje går over etterhvert. Mannen er fast bestemt på at han er ferdig, så jeg har jo ikke så stort valg enn å være ferdig :p

Har bytter jeg mening hver dag omtrent. Har lyst, så har jeg ikke det allikevel, og sånn fortsetter det...
Men nå skal jeg ta jordmorutdanningen som begynner i januar, så regner med at jeg får hendene fulle og tankene over på noe annet enn flere babyer :p Fort gjort at gullet rekker å fylle 4 år før det blir søsken...med mindre jeg tar pause i utdanningen - time will show. Og i mellomtiden så storkoser jeg med med lillemann og det at det bare er han <3

Lykke til med jordmorutdanningen! jeg skal begynne på Vernepleieren neste høst! gleder meg! så ja, kanskje en til må vente..! hehe

Vi har nå 2 med akkurat 2 års mellomrom, og det har gått kjempefint. Storebror var så stolt når lillesnuppa kom til verden. Han har bare vært god og snill med henne. Frem til nå :angel1... Nå er hun så stor at hun vil leke med det samme som han, og tar lekene hans. Da har det blitt litt krangling, men så er det stas i neste øyeblikk igjen. Har egentlig ikke vært så veldig stress med to bleiebarn - vi vet jo ikke bedre :) Vi elsker at de er såpass tette som de er.

Nå er jeg litt sånn frem og tilbake om jeg ønsker flere barn eller ikke. Er så praktisk og greit med to. Men så kunne det jo vært koselig med enda ett barn. Føler meg ikke heelt ferdig med å være gravid og ha baby og permisjonstid... Regner med at det kanskje går over etterhvert. Mannen er fast bestemt på at han er ferdig, så jeg har jo ikke så stort valg enn å være ferdig :p

Jupp mannen her er fast bestemt han å... men who knows! en av oss kan bytte mening en dag hehe

Lykke til med jordmorutdanningen! jeg skal begynne på Vernepleieren neste høst! gleder meg! så ja, kanskje en til må vente..! hehe

Tusen takk! Gleder meg som en unge!! :D Hadde vært gøy å gått 10 år frem i tid og fått vite hvordan dette ender, men vi får vel bare vente å se. Hadde i grunn vært veldig fint å bare blitt smelt på tjukka sånn at man slapp å planlegge, for det "passer jo aldri" :p

Ok change of plans...
I uka har sambo plutselig ombestemt seg og vil ha flere...
Så nå skal vi sikkert prøve igjen! Vi er begge litt av og på nå men begynner å bli litt mer på...

Decisions decisions

Back
Topp