jeg har så lyst...

Kristin982

Forelsket i forumet
har så lyst å føde, å få ungen min på armen. Gå å legge meg hver kveld med tanke på at yes i natt er natten! Og samtidig har jeg ikke lyst fordi jeg vet at det er anstrengende, og utrolig vondt! 
Jeg vet også at babisen kommer når den er klar for det, kan ikke bestemme det, men er da så nysgjerrig!
Flere som har det sånn, tror nok det er naturlig!?

klem til alle som venter! 

Jo det er klart jeg tenker akkurat det samme som deg. Har jo kjent på noen rier som har kommet og de kan være ganske så vonde, og da tenker jeg at dette kommer til å gjøre vonddt når de først setter i gang. Men nå må det snart skje... Er utolmodig til de grader

Jepp :) Hver kveld ligger jeg å kjenner sjikkelig etter om jeg kan kjenne noe som kan tyde på at fødseln starter snart... men skjer aldri... Tør ikke tenke på hvordan det blir vest jeg skal gå over tia (noe jeg helt sikkert gjør)...

Er så drittlei av å gå gravid, så skulle ønske hun kom for tidlig..

Nå er jeg utrolig klar for å få han ut ja.. Kroppen min lurer meg hver dag til å tro at jeg skal føde, men neida! :P
Han kommer når han er klar for å komme :)

yeeeesss!!!  sprekkeferdig å så utrolig kla for å få henne ut hehe.
kjenner etter om kanskje nå, nå da? eller nå?   mn neida...
14 dager igjen til dagen, mn håpe på litt før, er vist en 3 kg klasse pluggeline jeg får heh, å det skal jo ut også, har ikke født før så detta skal bli både vondt å spennende..

mn lykke til ladys=D

Jeg har det på akkurat samme måte, har termin i dag jeg da så vi får se om det er noe som skjer har hatt sammentrekninger i 2 dager nå.
Håper lillegutt kan komme snart gleder meg så til å bli kjent med han <3 :))

har veldig lyst at han skal komme nå:D er veldig klar:) 
kom kom lillegutt vi venter på deg<3

Back
Topp