Jeg har så lyst..

stjernebarnet

Elsker forumet
..til å fortelle alle vi kjenner at vi venter nr. 2!!! Men så vil mannen vente iallefall til uke 10. Både fordi han er så redd for at noe kan gå galt, og så har det litt med å gjøre at når søsteren hans ble gravid, fortalte hun det til alle i uke 5 og det ble bare pratet om hennes svangerskap hver gang familien møttes, så han vil ikke gjøre det samme.

Skjønner det veldig godt, men er så utålmodig![8D]

Hehe... Jeg skjønner deg veeeeeeldig godt:):) Har du fortalt det til noen venninner eller noe?:) Er det ikke litt spennende at det skal være deres hemmelighet en liten stund til?:) Jeg for min del merker at det er lettere å holde meg i 12 uker denne gangen:):) Og gleder meg til mine søte små skal ha på seg gensere som vil røpe hemmeligheten:)

Har ikke fortalt det til NOEN. Bare jeg og mannen som vet det ennå. Og så dere da damer [:D] Gleder meg jo veldig til å si det, og det er en god hemmelighet å holde på. Men for å ta et eksempel da, så skal vi ha sommeravslutning i en forening jeg er med i, og da skal vi ha skikkelig grillfest med masse drikke. Er et godt stykke å kjøre for mange dit vi skal, så jeg sa at jeg måtte holde meg edru pga jeg skal noe dagen etterpå(en liten hvit løgn), og da ble jeg møtt med "Skal du være edru?! Skal jo være skikkelig fest! Kan jo bare ta deg et lite glass" osv. Da hadde det vært greit å sagt det [8D]

Hihi... Det skjønner jeg godt:) I slike anledninger blir det vanskelig og skjule slike ting:) Hehe... Og det er da jeg er glad for at de i min forening så og si aldri fester:) Hehehe.... Ja, de er noen skikkelig festbrems:)

Back
Topp