Jeg har så lyst på

I-J, Å & ?

Glad i forumet
Har så lyst på klementiner at jeg har lyst å grine!
Om de har dem i butikken nå, er dem ikke gode. Så er vell pent nødt å vente til å vente nærmere jul... Har prøvd å kjøpt appelsin og hermetisk mandarin for å teste, men er jule klementiner jeg ønsker meg.... :p

Flere som er lysten på noe spesielt? Og kanskje noe som ikke er så lett å få tak i. :)

det varierer litt fra dag til dag, men om jeg blir skikelig fysen på noe gir det seg ikke før jeg har fått det! I dag leste jeg i boka mi, og så ble det nevn kokosboller og da fikk jeg så syyyykt lyst på de kokosbollene de har på Ikea!

Her for en stund siden fikk jeg skikkelig lyst på riskrem. Det varte i flere dager, og til slutt ga jeg etter og kjøpte en slik frossen sak... Kan jo ikke begynne å lage selv for én liten porsjon... Det ble litt fuktig i øyekroken, så skuffende var det øyeblikket. Det smakte skikkelig vondt. 

Hihi druer er en favoritt her og!! Igår kjøpte jeg meg en kurv med sånne stooore og harde druer, de var bare helt magisk gode :D Ellers går de fleste måltider ut på en grov baguett med ost og skinke... enda :p har ikk lyst på noe kjøtt og middag liksom :/

Jeg har så ille lyst på spekemat at det er en plage...det kan vi jo ikke spise :( Drømte en natt at jeg spiste en skive med svartpølse på og den smakte himmelsk! :)

Jeg har hatt dilla på jordbær i flere uker.. kunne kjøpe meg en kurv og spise den opp selv..;) Men så kjøpte jeg to kurver i helga..og ikke hatt lystpå.. så de står i kjøleskapet ennå og er sikkert blitt stygge..! Så rart hvordan d forandrer seg!!
Vært ennå kvalmere siste uken.. så kanskje derfor..
Men nå fikkjeg lyst på risengrynsgrøt når jeg leste om riskrem;) !!KJøøøpe!!

Jeg har også veldig lyst på appelsiner og klementiner....og appelsinjuice!
Men kan ikke spise noe av delene fordi jeg er allergisk!
Veldig kjipt!
Jeg hadde lyst på det i mitt forrige svangerskap også, da sa mamma at ho trodde jeg hadde en jente i magen... og det stemte :-)
Håper på jente denne gangen også !!!!

Druer!!! Meeeen her på Svalbard er kvaliteten på druene så som så... Så gidder ikke bruke 40kr!!! Ja, 40!, på dvaske druer... Åsså har jeg sååååå lyst på frøloff, sånne som man kan kjøpe på Shell og Statoil! Varmet i den grillgreia de bruker der... Å d finnes ikke her oppe i nord! Frustrert:) hehehe... Rart hvor mye tid man bruker på å tenke på spesiell mat man ønsker seg:) ihvertfall om man ikke kan skaffe seg akkurat DET man vil ha:) hihi..

HelloJulie skrev:
Jeg har også veldig lyst på appelsiner og klementiner....og appelsinjuice!
Men kan ikke spise noe av delene fordi jeg er allergisk!
Veldig kjipt!
Jeg hadde lyst på det i mitt forrige svangerskap også, da sa mamma at ho trodde jeg hadde en jente i magen... og det stemte :-)
Håper på jente denne gangen også !!!!

Kjipt at du er allergisk da!
Jeg hadde også dilla på klementiner forrige gang, men ikke sånn som nå.. Da begynte det i november kanskje, da de kom i butikken. Ah, sukk.. jeg gleder meg til jul :)
Fikk forresten gutt sist :)

her hvor jeg bor hadde vi når jeg gikk på ungdomsskolen en gul buss som het "habben" der de solgte helt plaine bagetter med ost og skinke på som de varmet for oss så osten smeltet. Det var helt nyyydelig når man var på vei hjem fra en lang dag på skolen, skulle ta buss et godt stykke + gå halvannen km. Sånne bagetter har jeg lyst på. Har forsøkt å lage selv med bagetter man får kjøpt på butikken, blir ikke det samme i det hele tatt :/ og "habben" ble nedlagt for nå 10 år siden.... *hyyyyyl griiiiin*   jeg hadde samme suget etter de bagettene når jeg gikk gravid sist, da var jeg ekstremkvalm og det var det ENESTE jeg ville ha...og det eneste man ikke fikk tak i...slitsomt :P

Jeg vil ha sånn Solo Sitron, evt Fanta Sitron. Det er heldigvis og oppdrive de fleste steder! ;)

Vannmelon! 

Og frukt generelt. Før jeg ble gravid har jeg alltid vært avhengig av litt sjokolade, men nå har jeg ikke lyst på det i det hele tatt. Men vannmelon har det gått mye av :)

Kjekt å ha dilla på noe som er sunt! Her må jeg ha gulrøtter :-D Gjerne i varianten der jeg bruker yoghurt som dipp! :-)

Omg, jeg har så lyst på sure ting! Kiwi, og sitron og appelsin!
Også har jeg så lyst på tomat pure! Skikkelig masse oppå pizzaen liksom!
Også har jeg lagt min elsk på Iste guava med kullsyre :) NAM!

Omg, jeg har så lyst på sure ting! Kiwi, og sitron og appelsin!
Også har jeg så lyst på tomat pure! Skikkelig masse oppå pizzaen liksom!
Også har jeg lagt min elsk på Iste guava med kullsyre :) NAM!

Jeg har ikke vært spesielt glad i sure ting før, men nå kan jeg spise lime som det er appelsiner!

Jeg spiser 1 kg nektariner i døgnet. Ellers går det i mye annen frukt, har ikke blitt noe mindre glad i frukt etter at jeg ble gravid :-)

Jeg kjøper klementiner på meny. De syns jeg er kjempe gode. Men jeg liker de litt syrlige :-)

Back
Topp