Jeg har så lyst på ost og kjeks!!!

Spiraltroll

Forelsket i forumet
Sommerfuglene 2017
Akutt cravings på ost og kjeks... er det trygt? Jeg er relativt enkel i osteveien. Har skjønt at kremoster og smøreoster er greit. Er ost som port salut og creme cherie trygt tro? Spiser absolutt ikke muggoster, brie og camembert og sånne type oster altså...

Det er som du sier mange oster man kan spise :) Kos deg!! :D

Og, nå fikk jeg lyst på Ritz kjeks:hilarious:

Åhhh. Dette fristet meg også nå. Som en av få ting. Jeg liker egentlig blåmuggost, brie osv best, men det frister ikke så mye nå. Rart hvordan jeg mister kysten på kaffe, oster osv som er nei-mat. Tar gjerne imot forslag til gode oster vi kan spise :)

Jeg spiste ritz med Norvegia igår, det eneste som fristet akkurat da :p

det er så godt, mye oster du kan spise bare dobbeltsjekke:) syns det er godt med digestive kjeks med norwegia på :)

Åhhh. Dette fristet meg også nå. Som en av få ting. Jeg liker egentlig blåmuggost, brie osv best, men det frister ikke så mye nå. Rart hvordan jeg mister kysten på kaffe, oster osv som er nei-mat. Tar gjerne imot forslag til gode oster vi kan spise :)

Håper det aldri er for sent å komme med tips :) Jeg oppdaget en god smelteost med kirsebærsmak i helgen! Den heter Fryd Creme kirsebær og ser slik ut! :)
e62f0616b5656c78be48268b3c7f1e28.jpg
Den var helt fantastisk på Startkjeks og med rød drue på! Ble så glad og den smakte AMAZING! :D

Jeg har spist Ritzkjeks når jeg har vært kvalm å trodde det ville jeg aldri få lyst på igjen :-p Men nå fikk jeg lyst på det og ost! Alle de deilige ostene jeg ikke kan spise nå :-( Måtte dere ta opp dette :-( Skal vertfall kjøpe den der kirsebærosten imorra :-D

Håper det aldri er for sent å komme med tips :) Jeg oppdaget en god smelteost med kirsebærsmak i helgen! Den heter Fryd Creme kirsebær og ser slik ut! :)
e62f0616b5656c78be48268b3c7f1e28.jpg
Den var helt fantastisk på Startkjeks og med rød drue på! Ble så glad og den smakte AMAZING! :D

Aldri for sent med et godt tips :) skal sjekke ut denne! Nå har jeg mer lyst på ost enn jeg hadde tidlig i svangerskapet også... så det passer bra!

Stor sorg for meg at jeg må droppe favorittostene i noen mndr :( det samme med spekeskinke og salami! Virker som jeg har ekstra lyst på dette nå, fordi det er fy-fy :meh:

Var kremost fra Tine i orden å spise nå? :-)

• Liker
Reactions: KNB
Tror vi må ha ost og kjeks i helgen. Det er godt uansett om man bare har litt godt tilbehør :)

• Liker
Reactions: KNB
Back
Topp