Jeg har så lyst å engasjere meg..

-LeneMor-

Glad i forumet
Ja jeg har så lyst å engasjere meg litt mer i alt som"skjer" her inne, men jeg kjenner bare at jeg ikke klarer det helt enda -har nok desverre latt frykten for at noe skal gå/er galt ta litt overhånd, og setter automatisk litt begrensninger på meg selv.. Men, jeg er inne titt og ofte å følger med på dere - og må si at dere virker som en SUPER gjeng!! Og jeg gleder meg virkelig til å "slippe meg løs" å bli kjent med dere =)

Skjønner godt hva du mener, jeg har noen sånne opp og ned dager selv:-) krysser fingrene for at spiren din henger seg godt fast og at du snart kan slippe jubelen løs:-)

Skjønner deg utrolig godt, jeg er sånn selv... Merker når sambo og jeg snakker om baby, så tenker jeg automatisk "den babyen vi skal lage" ikke den som er der nå.. Den som er der nå er liksom ikke virkelig for meg før jeg vet at den har det fint. Jeg hadde aldri forventet at jeg skulle bli så "pessimist" faktisk... Vanskelig!

Jeg har det akkurat på samme måten! Slitsomt! :(

"Godt" å høre at jeg ikke er alene.. Jeg har hele tiden sagt at jeg ikke skulle bekymre meg, og bare se positivt fremover -men har vel innsett at det var lettere sagt enn gjort.. Forrige uke tok jeg el-test hver kveld og jeg kjøpte meg en graviditetstest på fredagen, men liksom hele tiden prøve å berolige meg selv på et vis, og det funker jo til en viss grad ;) Gleder meg til legetimen på fredag, håper inderlig at jeg får meg en tidlig ul. Krysser fingrene for at alle våre spirer klamrer seg fast -ja for det skal de jo! =) Og så må jeg jo si det at dere jenter er gode å ha, trass i litt lite engasjement fra meg ;)

Back
Topp