Jeg har sååå lyst til å rope høyt.......

Ruskemamma

Andre møte med forumet
men det kan jeg jo ikke, ikke ennå.. Endelig lyste gravididtetstesten "GRAVID". 6 mnd tok det denne gangen, 3 mnd lenger enn forrige gang.

Tankene mine er helt andre steder enn på jobb idag, tankene mine går til den lille stjerna i magen. Jeg kan ennå ikke helt tro at det stemmer, jeg kjenner det jo ikke. Men sånn var det forrige gang også.. ;)
Plutselig ble jeg usikker, hva kan jeg - hva kan jeg ikke?? Google google google. Hva gjorde vi før internett kom? ;)

Jeg gleder meg til å komme hjem idag, hjem til mannen min.. Hån går og håper, men han vet det ikke ennå. Vet ikke at det i midten av august kommer ett lite nurk. Familien vår blir komplett. :)
Jeg drar tidlig på jobb, står opp klokken 5 hver morgen. Så jeg rakk ikke å fortelle han de store nyhetene før jeg måtte løpe ut døra, mannen lå fortsatt og sov så det hadde tatt litt tid. Syns ikke at jeg kan dele denne nyheten over telefonen. Jeg vil være der , se ansiktet hans når jeg forteller. :)

En litt annerledes dag i dag, en dag som er verdt å vente på.. Jeg har iallefall fått verdens beste julegave dette året. :)

Gleder meg til å følge dere de neste månedene. :)

Gratulerer!! :)

Gratulerer!:) kjenner følelsen! Fikk ikke gjort noe på jobb den dagen jeg fikk positiv test! Nyt det! Det er en fantastisk følelse og glede:)

Back
Topp