Jeg har SÅ lyyyyst...

Smooshkin

Glad i forumet
.. at testen skal være positiv!! I følge min egen regning, så er jeg 7 dpo, men får bare negativ test.. Mulig jeg er tidle ute med å teste ? :-p.. Men i følge den der eggløsningskalkulatoren så skulle jeg ikkje ha eggløsning før den 29. sept.. Fikk positiv EL test den 25. sept, så da regner jeg med det stemmer istede for den kalkulatoren??

da er du nok litt tidlig ute=)  det tidligste jeg har hørt om at noen har testa positivt er 10 dpo.  Håper testen din blir positiv når du kommer så langt=)

Jeg testet positivt 9 dpo. Trodde først det var 10dpo,men leste meg frem til at selve eldagen regnes som dag 0. Lykke til med testingen om noen dager og husk at det er forskjellig hvor tidlig man kan få positive tester,så hold ut og ha tålmodighet:-)

Er vel individuelt hvor tidlig man kan få utslag i en positiv test, men høres litt tidlig ut ja. Så ta en ny test om noen dager. Lykke til

Takk jenter!! Dauer nesten av spenning her... På den andre siden så er dette 1 pp, så da skal vi være heldige om det skulle klaffe denne mnd :-)

med gullet så testet jeg neg 10 dg etter EL, men pos helga etter... så det er  bare å vente til IKM er over denne gangen også. Blir så skuffet om jg får en kjemisk abort til, så vente må jeg bare klare

Miss M28 skrev:
med gullet så testet jeg neg 10 dg etter EL, men pos helga etter... så det er  bare å vente til IKM er over denne gangen også. Blir så skuffet om jg får en kjemisk abort til, så vente må jeg bare klare

Hva er det??

Back
Topp