Jeg har SÅÅ utrolig lyst

Hope90

Pergo baby??
VIP
til å fortelle dattern min at hun skal bli storesøster:D Hun har mast og mast om en lillebror siden påske :) så jeg skal prøve åholde ut det jeg kan til den 14 november:P

Haha det kribler her oxo etter å fortelle :)

Jeg har ingen barn fra før, men min mann har en bror på 10 år.. :) Jeg gleder meg stort til å fortelle han at han skal bli onkel! :D Han har gledet seg til det lenge, og kommer til å bli SÅ stolt.

Kva er det som skjer da. Eg har fortalt det til mannen min. Foreldre skal få UL bilde til jul og det skal vere vår måte å overaske på. Me skal ikkje seie noko før da. Kjenner eg min mamma rett veit ho det allerede no.

til å fortelle dattern min at hun skal bli storesøster:D Hun har mast og mast om en lillebror siden påske :) så jeg skal prøve åholde ut det jeg kan til den 14 november:p
Samme her! (Bortsett fra at datteren min har mast om en storebror da, haha :P ) Blir utrooolig morsomt :)

Samme her! (Bortsett fra at datteren min har mast om en storebror da, haha :p ) Blir utrooolig morsomt :)
en store bror ja:P vel om det blir en gutt så kanskje han en dag blir høyere enn henne slik min lillebror er og da kan lille bror bli den storelillebroren:D

Back
Topp