Jeg har også testet positivt

FruMamma

Forelsket i forumet
Hei

Jeg testet positivt for tre dager siden, etter tre pp. Termin blir ca 7 mars! :)
Er en gammel bruker som valgt å lage meg en ny profil da vi ønsker å holde litt hemmelig en stund til :) Har fra før ei jente på snart 20 måneder.

Det skal bli koselig å følge hverandres graviditeter her på mars 11! Og det har vel egentlig ikke helt gått opp for meg at jeg er gravid igjen! [:D]

takk :)

Er gøy å kunne fortelle det her inne, selv om det blir anonymt :) Da blir det liksom litt mer virkelig [:D]

Gratulerer [:D][:D]

Gratulerer så mye, og velkommen hit [:D]

ORIGINAL: Maren Helene

Gratulerer så masse masse [:D]
[:D][:D][:D][:D]

Gratulerer så masse!!!
Velkommen hit skal du være [:)][:)]

Gratulerer!! [:D]

Tusen takk! Og gratulerer til alle dere også! [:D]

ORIGINAL: aemde og Lille Prins

Gratulerer så mye, og velkommen hit [:D]

[:D]

ORIGINAL: FruMamma

Hei

Jeg testet positivt for tre dager siden, etter tre pp. Termin blir ca 7 mars! :)
Er en gammel bruker som valgt å lage meg en ny profil da vi ønsker å holde litt hemmelig en stund til :) Har fra før ei jente på snart 20 måneder.

Det skal bli koselig å følge hverandres graviditeter her på mars 11! Og det har vel egentlig ikke helt gått opp for meg at jeg er gravid igjen! [:D]

Du er vel ikke fra novemberforumet 08, vel? Gratulerer!!

ORIGINAL: almara

ORIGINAL: FruMamma

Hei

Du er vel ikke fra novemberforumet 08, vel? Gratulerer!!

[:D] Takk [:D]

Nå blir jeg veldig nysgjerrig her, FruMamma! Kan du si noe om når du har tenkt å fortelle dette inne på november?[;)] Da skal jeg ikke mase mer[:)]. Men så gøy at det er to av oss her inne med termin omtrent samtidig som i tillegg har jente født i november!

Gratulere! [:)]

Gratulerer så mye!![:D]

Back
Topp