jeg har også lyst igjen...

Tidabæibi sin mamma

Elsker forumet
Får så lyst på ordentlig 3d jeg med film og greier. Er så spent på den lille hvordan h*n ser ut! Gleder meg til å kose meg. Nå har jeg vært 6 ganger på ul her og der [;)] Har allikevel lyst igjen ... og igjen ...... og igjen

Nei nå får det være nok... Skal prøve å være tålmodig. Jeg vil bruke de pengene på utstyr til den lille i stedenfor (eller sko til meg selv) [;)]

6 UL????

Har vært på en jeg, og er egentlig godt fornøyd med det (men det hadde vært hyggelig med en til... spenningen med å se Mozart får jeg ha til h*n kommer ut og møter meg her utenfor magen...)

Jeg har blitt henvist av legen pga jeg mistet to ganger før og fordi jeg har mye kynnere og er konisert. Det var ikke for "moro" skyld. Nååå har jeg litt lyst på en for moro skyld. Skal vente til lillebaby kommer ut. [;)]

Hehehehe...du er enda mer utålmodig enn meg du, bæibi!

Men skjønenr at du er det, for det er jo helt fantastisk å se de små knøttene der inne i magen. Det blir utrolig spennende å møte de små. Gleder meg skikkelig til jeg skal på 3D den 26.juni.

Du får bestille deg en time hvis du ikke klarer å vente!

Klem, M

Jeg og kunne tenkt meg 3d ul.. Men får nok ikke muligheten til det.. Skal ikke reise ned til fastlandet før i uke 35, og da er det vel litt seint.. Får jo snart møte junior likevel da.. [:D]

Back
Topp