Jeg har nå..

KathMor

Forumet er livet
... spist en hel sitron! [&:][8|] Men det hjelper på kvalmen litt da så , smaker godt og [:D]

hehe, d gjørde deg og de 2 første mnd. MÅTTE ha!!! [8D] spiste 1 - 4 om dagen!!! [8D] nå orker jeg egentlig ikke tanken!!!

Men mmmmm, d e godt!!! [:D]

Usj... jeg hadde ikke klart å spise en sitronbåt engang :P hehe

ORIGINAL: *mini_me*

hehe, d gjørde deg og de 2 første mnd. MÅTTE ha!!! [8D] spiste 1 - 4 om dagen!!! [8D] nå orker jeg egentlig ikke tanken!!!

Men mmmmm, d e godt!!! [:D]

godt?[:D]
tunga mi krøller seg av skrekk[:D]

ORIGINAL: MiniGull

Ikke i båter, men i tynne skiver!!! [8D] mmmm... prøv en gang!!

Det gjør det ikke så mye bedre for meg :P Å spise sitron er som å shotte tequila for meg... minner meg for mye om tequila-perioden i livet mitt... haha... så jeg syns sitron smaker tequila...

Shit, en hel sitron??
Enig med *MiniGull*, sitron minner litt for mye om tequila:)

Det gjør det ikke så mye bedre for meg :P Å spise sitron er som å shotte tequila for meg... minner meg for mye om tequila-perioden i livet mitt... haha... så jeg syns sitron smaker tequila...

Hahaha - tequila er det eneste jeg shooter - men nå er jeg gla i sitron da, må helst ha 3 skiver etter på [:D][8D]

Nei altså.. Jeg har alltid synes det har vært godt å sutte på en bit - elsker surt! Men når har jeg faktisk spist en hel en... jaggu [&:]

ORIGINAL: KathMor

Hahaha - tequila er det eneste jeg shooter - men nå er jeg gla i sitron da, må helst ha 3 skiver etter på [:D][8D]

Nei altså.. Jeg har alltid synes det har vært godt å sutte på en bit - elsker surt! Men når har jeg faktisk spist en hel en... jaggu [&:]

Da jeg var 16-17 så drakk jeg kun tequila... starta me shotter, slutta me shotter... jeg drakk en hel flaske alene på en kveld... dette gjorde jeg i et år... så derfor orker jeg ikke tenke på det en gang :P hehe...

Om jeg tar en shot nå så får jeg blackout og blir driiiita full... haha... så det har jeg slutta med... *Anette har blitt voksen* hahaha

Back
Topp