jeg har mistet ringen min

mlinn*martinesmamma*

Gift med forumet
Jeg har mistet den innmari verdifulle (personlig verdifulle) ringen min [:(]
Fikk den etter at Martine ble født. Et symbol på henne med navn og dato inngravert inni [:(] / forlovelsesring....
Pengeverdien på den er 8000 kr. (fått takstsert den for en tid tilbake siden).

Saken er følgende:

Var på en fest med venner og venners venner.
Merket at ringen satt innmari løst på fingeren, så da jeg var redd for å miste den tok jeg den av meg og la i en pung i den lille pyntevesken jeg hadde med meg.

Hadde vesken på meg så og si hele tiden. Var hele tiden under oppsyn. Likevel har noen,forunderlig nok, klart å rappe med seg denne vesken da båten har lagt til kai og folk begynte å gå ut.

Kortholder og mobiltelefon var tilfeldigvis ikke i veska (hadde i jakkelommen). Flaks!
Men noen dyre DIOR solbriller, endel sminke samt denne pungen med den utrolig viktige ringen min[:o][:(]
Vesken i seg selv er også verdt litt..

Tenkte å melde hendelsen til politiet i morgen formiddag.
Vil også melde saken til forsikringsselskapet da jeg har forstått at dette kan gå under reiseforsikringen.

Tror dere jeg har sjans på å få tilbake penger tilsvarende ringens verdi og kjøpe ny?

Blir jo ikke helt det samme men... Eneste jeg tenker på i kveld. Er så forferdelig at noen der ute sitter med vesken min med den ringen.. Det var vel ikke det de forventet å finne i vesken tenker jeg... Men tviler på den kommer tilbake til meg noen gang [:(]

BTW : har Europeiske Helårsforsikring (reiseforsikring) og er If fordel pluss kunde om det skulle ha noen betydning..

Å huffda!! [&o]

Har desverre ingen råd..

Men kan gi dæ en klem snuppa [:)] Håpe den hjalp..

ORIGINAL: LisskaOgRampen

Å huffda!! [&o]

Har desverre ingen råd..

Men kan gi dæ en klem snuppa [:)] Håpe den hjalp..

Ånei så kjedelig!!! At noen får seg til å stjele altså...
Har dessverre ikke peiling på sånne forsikringssaker, men krysser fingre for deg [:)]

ja den må jo være stjelt.... [:(]
gikk gjennom hele båten da og de som jobber på båten har også gått gjennom båten nøye nå når de har ryddet, men null niks å finne..

det var jo ikke penger i den veska, bare ting som har stor verdi for meg personlig [:o]
og jeg var så og si edru i forhold til resten der. kun 2 øl. Så er ikke noe "fylla har skylda" her heller.

skal reise ned til politistasjonen og få den meldt stjålet nå. seinere i dag sende skademelding til forsikringsselskapet. må bare finne en bra måte å legge det fram på...

Så lenge du har politianmeldt det, så går det på reiseforsikring. Ei veninne av meg mista veska si i fylla på byen, hun fikk ny mob på reiseforsikring.

Ring begge selskapene du har forsikring og legg frem saken, hør hvem du får mest av, og så sender du saken dit.

Har du bilder/kvittering fra gravering el l av veska/brillene/ringene etc så kopier dette og legg ved.

Du får nok igjen en del, men kan hende de har egenandel.

Lykke til!!!

Så utrolig kjipt.. [&:] håper ting ordne seg for deg.. [:)]

Så trist da[:(]. Utrolig at folk har samvittighet til å stjele, fatter det ikke[:@]. Er det noen mulighet for at den som arrangerte denne festen kan sende ut en felles mail om hva som har skjedd og om hvor mye den ringen betyr for deg personlig. Kanskje den som tok den angrer seg nå når han/hun er edru? Be de levere den på en anonym plass innen en tid? Kanskje skikkelig teit forslag, men kanskje verdt et forsøk? Lykke til iallefall[:)]

Så trist!!!!!! [&o] At ikke folk kan holde fingrene vekke fra andre sine saker.. betyr jo så mye mer for den som eier enn for den som stjeler!!! [:(][8|]
Krysser fingre og tær for at ringen din dukker opp igjen..man må alltid håpe vettu!!! [:)]
Klem!!!

Back
Topp