jeg har malt flere lerret !

blinkeblinke

Betatt av forumet
bildene ble veldig store her inne , men pyttsann [:)]
blir glad for kommentarer på bloggen å [link=http://forglemmegeij.blogspot.com]forglemmegeij.blogspot.com[/link]

noen som har peiling på hvor mye man kan ta for slike bilder ? har fått flere spm om å male på bestilling...

str 20x20

20x20

40x40

30x30

begge 40x40

[:)]

Så flotte. Et sånt eller to kunne jeg også gjerne tenkt meg. [:D]

ORIGINAL: veni_vidi_vici

De var kjempe fine, synes lett du kunne tatt 200-250 for de kvadratiske også 300-350 for de litt større avlange.

takk for svar :)[:)]
men tror jeg vil ta litt mere siden et lerret koster nesten 200 av de største! de minste er jorimeligere så den prisen syns jeg er fin [:D]

ORIGINAL: Milagros

ORIGINAL: veni_vidi_vici

De var kjempe fine, synes lett du kunne tatt 200-250 for de kvadratiske også 300-350 for de litt større avlange.

takk for svar :)[:)]
men tror jeg vil ta litt mere siden et lerret koster nesten 200 av de største! de minste er jorimeligere så den prisen syns jeg er fin [:D]

billigere lerett på søstrene grene!

de var kjempefine forresten!

Du kan glatt ta 500,- for det store synes nå jeg. Og 300,- for de mindre[:D] Det ligger jo endel arbeid i tillegg til maling og lerreter i bildene mener jeg[;)]

WoW[:D]
Elsket bilde nummer to[:)]

ORIGINAL: ~Mummimamma~

WoW[:D]
Elsket bilde nummer to[:)]

Jeg likte også spes nr 2 [:D]

Vannvittig fine bilder!!

Har du malt mye? Lekre! Syns du skal selge til butikker! Sikkert mange interiørbutikker som kunne tenke seg å ha de å tilby kundene sine [:)][:)]

ORIGINAL: Magda Green

Vannvittig fine bilder!!

Har du malt mye? Lekre! Syns du skal selge til butikker! Sikkert mange interiørbutikker som kunne tenke seg å ha de å tilby kundene sine [:)][:)]

TUSEN TAKK

neij har ikke malt så mye :)
men hadde lyst å prøve[:D]

Vanvittig flotte...
Er det sjablong du bruker for å få sommerfuglene??

Back
Topp