Jeg har møtt mammaen til lenemor

monicabebe

Forumet er livet
Vi synger i samme kor for tida.

Jeg er med i et Verdi-prosjekt der vi skal øve til to konserter i mai. Vi skal framføre verdis Requiem. Fantastisk musikk!!
Smakebit her:

http://www.youtube.com/watch?v=ZDFFHaz9GsY

Men altså: Mammaen til Lenemor går i Nittedal bygdekor, og de er hovedkoret i prosjektet. jeg mente å huske at hun gikk dr, så jeg sendte melding til lenemor....og da fikk jeg bekreftet det.

Må jo le, for da jeg først så henne så var jeg ikke i tvil. De ligner VELDIG!!!

Hun kom bort for å hilse i en pause!

Hyggelig!

Sa da skal jeg date mammaen til lenemor noen ganger før konsertene i mai[:D]

Jeg har snakket med mamma, og hun sa at dere hadde hilst på hverandre, men at dere er i hvert deres kor i dette verket som er for dobbeltkor. Hun sa også at du virket veldig søt og blid, og det har hun jo helt rett i!

hi hi så koselig da[:)]

ORIGINAL: lenemor

Jeg har snakket med mamma, og hun sa at dere hadde hilst på hverandre, men at dere er i hvert deres kor i dette verket som er for dobbeltkor. Hun sa også at du virket veldig søt og blid, og det har hun jo helt rett i!

hehehe, ja,hun var også blid og søt. Og ja, vi er to kor mot hverandre i den ene satsen. Ellers synger vi det samme. Veldig, veldig fin musikk. Og vanskelig, hehe

kjempegøy med dobbeltkor da!! Kos deg masse, og du må gjerne fortelle folk at du kjenner meg, om ikke mamma gjør det - jeg kjenner nok veldig mange av dem som er der fremdeles

*liker*

Så utrolig gøy!!![:D]

Back
Topp