Jeg har lyst til å overraske kjæresten min med en helga tur..noen tips??

DivaSmurf

Blir kjent med forumet
Bor i Trondheim..vil dra et sted og ligge på hotell..leve litt i luksus.
MEN må få til den luksus følelsen uten at det koster så mye penger...helst så lite som mulig=)
Vi skal ligge på hotell..der vi føler at vi virkelig er på ferie..

forslag?

Enten dra til et billig sted f.eks Praha. Eller dra kort, slik at reisen blir billig. Let etter billigbilletter på restplass.no kanskje?

color fantasy[:D] det virker romantisk

Takk for forslag=) Skal sjekke de ut
Noen flere?

Vi har tatt turen til Østersund ett par ganger vi. De har fine hoteller der, og romantiske restauranter og sånt [:)]

Østersund ja kanskje=) Må sjekkes ut=)

Spa hotellet på Hjelmeland

ORIGINAL: *Eit stjerneskudd*

Ville ikke dratt dit [8D] Ble veldig skuffa jeg faktisk! Det var ett boblebad med plass til 4 personer, ett knøttlite vanlig basseng, dårlig velvære-tilbud,
dårlig mat [:'(], null minibar på rommet *slårsegihodet*, ukoselig bar, å så var det sviiindyrt! Kommer ikke til å reise dit mer!

ORIGINAL: Pippi Lang Pupp

Ville ikke dratt dit [8D] Ble veldig skuffa jeg faktisk! Det var ett boblebad med plass til 4 personer, ett knøttlite vanlig basseng, dårlig velvære-tilbud,
dårlig mat [:'(], null minibar på rommet *slårsegihodet*, ukoselig bar, å så var det sviiindyrt! Kommer ikke til å reise dit mer!

Takk for tipset. Måtte faktisk smile denne gangen også, når jeg så navnet ditt [:)]

ORIGINAL: Asil

Anbefaler Paris. Overraska gubben med tur dit, og der ble storebror laga.. [8D][:D]

Paris kan jeg også anbefale, men da blir det neppe ingen billig ferie, slik hun spurte om.

ORIGINAL: Sporty girl

ORIGINAL: Pippi Lang Pupp

Takk for tipset. Måtte faktisk smile denne gangen også, når jeg så navnet ditt [:)]

[:D] *slengerstoltmedlefsenemine*

Vil anbefale Color Fantasy, var der i helga med mannen og det var så koselig[:D] Turen koster 3000,- i en ok lugar og spiser man buffe maten kommer det på en ca 2000-3000,- i mat, da er det middag, frokost og lunch. Shopping kommer i tillegg da [;)][:D]

ORIGINAL: DivaSmurf

Østersund ja kanskje=) Må sjekkes ut=)

Det er iallefall en relativt billig tur, bare 3 timer å kjøre hver vei. Og fine hotellrom til rundt 1000-lappen for ei helg for to [;)][:)]

Back
Topp