jeg har lyst på..

GutteMamma89

Gift med forumet
Novemberlykke 2022
sånn fin remse-ting med bamser på eller andre leker til å feste i vogna på hver side.... *fy fader så rævva forklart* [:'(][8D]

skjønner dere hva jeg mener? ikke leke/bamse med EN hekte sak, men TO (en på hver side liksom) [:)]
er hempe på begge sidene av brio kombi vogna mi, så er meningen å kunne ha sånn tror jeg.

vet dere hvor jeg får kjøpt sånn? fant en i ole brum, men den var stygg og kostet 499,- [8|]

Sånn lette jeg etter sist, men fant ikke dessverre...[:(]

Men ei venninne av meg kjøpte i London visstnok...KHar du sett litt på utenlandske nettsider?

Har sett at de har litt ulike sånne remser på både barnas hus og babyshop :) Hos mamasita har de også noen, fant en der jeg likte - må nok tilbake og kjøpe den. Vet ikke om de har butikk andre plasser enn stavanger, men de har nettbutikk - kanskje de er der også :)

Har du sett i lekebutikker?
Jeg forstår hva du mener[:)]
Min erfaring av slike er at babyen ikke rekker opp til det før det kan sitte nesten.. Hvis ikke så må den festes langt nede på kalesjen..
Hvis du tenker på til pynt når babyen er liten anbefaler jeg deg bare en liten en som du henger på oppe i den ene siden,slike får du tak i i lekebutikker,utstyrsbutikker osv..

takk for god hjelp jenter!!
skal sjekke litt på siden du sendte Badeand* og på baby-shop i morgen!! [:)]
gidder bare ikke betale flere hundre kr for en [8D]

ORIGINAL: *mamma87*

Jeg kjøpte en i sverige..Ligger inne på bildetråden:)

nå så jeg den! kjempenydelig!! akkurat sånn type jeg tenker på [:)] 
bare i Lyseblå til gutten min.
hvor mye kostet den? var det på Babyproffsen?

Kjøpte en på BR leker til snuppa!

Har sett på Reflex og Babyshop + at de har på lekebutikker. [:)]

Back
Topp