Jeg har lyst på julekalender i år jeg...

Jeg har lyst at mannen skal ordne til meg egentlig. Det er jo lett. Noen jule-øredobber, sånne de selger på glitter, julesokker (kan jo deles opp i mange dager) neglelakk, sjokolade de dagene han ikke finner noe annet.

Men det gjør han nok ikke, så jeg har en 10 kr sjokolade kalender til å ha på jobb. Skulle jeg kjøpt meg en skikkelig så trolig lakris

Jeg får bestandig pakkekalender av mannen. :)

Aldri hørt om sex-kalender. Er det noe kondomeriet har det eller?
Jeg hadde nok gått for Flax-kalender.

Mamma fikser pakkekalender til alle 4 barna selv om vi er i 20 og 30 åra alle mann. Men så får hun pakkekalender tilbake også:happy:

Synes ellers the body shop sin kalender virker bra men ganske stiv pris synes jeg.

Har også egentlig lyst til at mannen skal ordne, men tror ikke det kommer til å skje
I den grad mannen ordner til meg er drt nok sjokolade i alle. Det var det i alle fall sist. Så jeg kjøper nok neglelakk og juleøredobber selv julesokker har jeg allerede kjøpt

Men hans blir ikke så festlig den heller er jeg redd.

I den grad mannen ordner til meg er drt nok sjokolade i alle. Det var det i alle fall sist. Så jeg kjøper nok neglelakk og juleøredobber selv julesokker har jeg allerede kjøpt

Men hans blir ikke så festlig den heller er jeg redd.
Jeg har hintet om at jeg har lyst på, og ikke sjokolade, men tror ikke han skjønte den.

Uansett, får på en måte en slags julekalender, har kjøpt boken "vintersøstre" og kommer til å lese et kapittel hver dag frem til jul for de minste når de spiser kvelds

Jeg har pukka-te kalender. Hadde det i fjor også og var veldig fornøyd. Fant flere nye favoritter (og noen jeg virkelig ikke likte :P )

Jeg fikk rituals kalender av mannen, har ingen erfaring med den da så vet ikke hvordan den er..

Back
Topp