Jeg har lov til å bli sint

ToSmå2010

Forumet er livet
Jeg bor ett sted hvor det bor endel unger..
Det er MASSE plass å leke på her i tilegg til en egen lekeplass..

Men hver jævla dag så må de ***** unga leke rett utafor soveromsvinduet til dattera mi.. Nå er det er en stor snø haug utafor vinduet hennes, så de setter seg der og sitter å hyler og skriker.. Det er 6-7 unger som er 12-13 år gamle så de er store nok til å klare å bruke huet litt.. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har snakka til de altså.. Både saklig og rolig og i fullt sinne.. Men de driter i hva jeg sier og svarer bare frekt tilbake[8|][:'(] 

I sommer løp de rundt utafor vinduet hennes å slo i asfalten med ett jernrør så det sang etter omtrent.. Nå ikveld løper de rundt å sparker en kjele på bakken utafor[>:] Virker som de gjør det bare på faenskap vettu.. I tilegg har de altså tatt en sånn stor isoporplate å delt opp i masse småbiter OPPÅ trappa mi[:@][:@] Jeg kjenner det koker inni meg.. [:-][>:][:'(][:@]

ja da har du lov til å bli sint..kjenner du foreldrene? kanskje det hjelper å si i fra til dem?

Nå har det seg slik at jeg er veldig lite voksen da..

Men jeg hadde tatt med meg en kjele og ei sleiv og gjort det samme utenfor vinduet til foreldrene deres. (regner med du vet sånn ca hvor de bor) Og jeg hadde faen ikke gitt meg før de hadde snakket til unga sine[:)]
Såeh, HA!!!

Ikke alle ungene bor her, så jeg aner ikke hvem ett par av de er..
2 av de er utenlandske og foreldrene snakker ikke norsk og ekstremt dårlig engelsk, så det er ikke så lett å snakke med de, og mamman til han siste har en hjerneskade og er heller ikke den letteste å snakke med.. Hun blir en smule sint.. For sønnen hennes gjør nemlig aldri noe galt[:-]

Såe.. Ja.. De hører på typen når han er hjemme å snakker til de, men han er borte ikveld.. [8D] De har det med å bråke mest mulig når han ikke er her, av en eller annen grunn.. [8|]

ORIGINAL: Febbis

Nå har det seg slik at jeg er veldig lite voksen da..

Men jeg hadde tatt med meg en kjele og ei sleiv og gjort det samme utenfor vinduet til foreldrene deres. (regner med du vet sånn ca hvor de bor) Og jeg hadde faen ikke gitt meg før de hadde snakket til unga sine[:)]
Såeh, HA!!!

hehe ja, ifjor vinter drev de å kasta snøballer på stuevinduet her, og de ga seg faen ikke heller.. Selvom vi snakka til de en million ganger og vi stod i vinduet å så på de.. Tilslutt løp typen ut å kasta masse snø etter de.. Men da påsto de at dem hadde ikke gjort noe galt[8|] Neida, vi stod bare å så på dere liksom. hehe..

Klart du har lov til å bli sint. Hadde nok blitt ganske så irritert selv.

ORIGINAL: ToSmå2010

2 av de er utenlandske og foreldrene snakker ikke norsk og ekstremt dårlig engelsk, så det er ikke så lett å snakke med de, og mamman til han siste har en hjerneskade og er heller ikke den letteste å snakke med.. Hun blir en smule sint.. For sønnen hennes gjør nemlig aldri noe galt[:-]

Såe.. Ja.. De hører på typen når han er hjemme å snakker til de, men han er borte ikveld.. [8D] De har det med å bråke mest mulig når han ikke er her, av en eller annen grunn.. [8|]

Men LYD hører de[;)] hahaha.

Jeg er nok litt lik min mor. Husker hun kastet snøballer tilbake etter unger som drev med faen i nabolaget [8D][:D]
Naive foreldre er det litt værre med, får vel bare prøve å skremme livskiten ut av de en kveld[;)] Ta det mens det enda er litt mørkt[;)]

ORIGINAL: Febbis

ORIGINAL: ToSmå2010

Men LYD hører de[;)] hahaha.

Jeg er nok litt lik min mor. Husker hun kastet snøballer tilbake etter unger som drev med faen i nabolaget [8D][:D]
Naive foreldre er det litt værre med, får vel bare prøve å skremme livskiten ut av de en kveld[;)] Ta det mens det enda er litt mørkt[;)]

Hehe ja det gjør de.. [8D] Men jeg er nok litt for pinglete av meg.. [:-] Så jeg tør ikke gjøre sånne ting.. hehe..

Back
Topp