Jeg har laget...

Pluggensen

Forelsket i forumet
Mitt første, perfekte sukkerbrød.. Og jeg er så stoooolt av meg selv..[8D][:D]

Åååå, skjønner deg godt! Fikk til mitt første forrige helg, og fant ut at trikset er å mikse eggedosisen i minst 20 minutter [:D]

Hurra for deg! Jeg er fortsatt "sukkerbrød" jomfru, men tenkte å slå til å bake for første gang til bursdagen min[8D]

Åh, heldige du[:D] mine detter fra hverandre og synker inn på midten[8|][>:]

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

Åååå, skjønner deg godt! Fikk til mitt første forrige helg, og fant ut at trikset er å mikse eggedosisen i minst 20 minutter [:D]

Jeg mikset eggedosisen i 2 minutter og 30 sekunder![:D] På FULL styrke (lånte søsteren min sin håndmixer og den har timer på display og greier..[8D]

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

Åh, heldige du[:D] mine detter fra hverandre og synker inn på midten[8|][>:]

Gjorde alltid mine også, men idag gikk det bra. Lager fromasjkake til bursdagsfeiringen min imorgen[:)]

*pese* Jaggu blir det sent ikveld også..[8D] Har laget 1 stk jordbærfromasjkake, 36 vaniljemuffins (derav halvparten skal ha angel feather Icing (rosa/blå), resten sjokoladefrosting), Chocolate Chunk Cheesecake står i ovnen (http://www.detsoteliv.no/searchresults_other1gruppe.php?id=1432), og enda skal jeg lage browniemuffins, men det er såre enkelt så det KAN jeg egentlig gjøre imorgen også. Sjokoladefrostingen lager jeg nå mens kaken står i ovnen og icingen tar jeg imorgen.

Dette er minimumskra for det som må lages når min famiie skal feire bursdag..[:D]

Back
Topp