Jeg har knust rompa mi!

Oi da! Hvordan fikk du til det? Og kan den settes sammen igjen?

Helene Burugle skrev:
Oi da! Hvordan fikk du til det? Og kan den settes sammen igjen?

Jeg tror det!! Nei, vi sto på trappa og skulle låse opp. Jeg hadde høye hæler på, og sto helt i ro. På et eller annet vis har ene hælen sklidd nedi ene spriken mellom to planker, foten ble vridd og jeg datt rett på ræv... Det gjør vondt å le!!

Aouch!

Hæler kan være skummelt.

Jeg var på Kid her en dag og sklei på den ene hælen så jeg tryna noe så inni hampen. Kjempekult.

Hahahaha!!

Jeg har virkelig gjort det, jeg! Jeg datt i trappa da jeg skulle si natta til sønnen min for en del år tilbake, og revnet det ene skinkemuskelen tvers av. Au, au og au, ja..
Jeg visste ikke at det var det som skjedde, men jeg hadde n massiv indre blødning, og fikk etterhvert feber.
Kom for sent til lege til at det var noe å gjøre med det, og siden da har jeg hatt et pent søkk på den enen rompeballen. Og da snakker jeg ikke appelsinhud-søkk altså, men et skikkelig hogg i stumpen.

emoticon

Olivia09 skrev:
trodde det var buttpluggen jeg................. *f9s*

Ikke på en stund nå i alle fall!!

Madinka skrev:
Hahahaha!!

Jeg har virkelig gjort det, jeg! Jeg datt i trappa da jeg skulle si natta til sønnen min for en del år tilbake, og revnet det ene skinkemuskelen tvers av. Au, au og au, ja..
Jeg visste ikke at det var det som skjedde, men jeg hadde n massiv indre blødning, og fikk etterhvert feber.
Kom for sent til lege til at det var noe å gjøre med det, og siden da har jeg hatt et pent søkk på den enen rompeballen. Og da snakker jeg ikke appelsinhud-søkk altså, men et skikkelig hogg i stumpen.

emoticon

SHIT, det hørtes vondt ut!!

Kan skrive under på at det er vondere enn det høres ut.

Og det hele har også et komsisk aspekt, for jeg klarte ikke reise meg, sønnen spratt opp fra senga og kom for å hjelpe meg, jeg hyperventilerte og hadde smertepanikk og fortalte ham hva han skulle si til meg for at jeg skulle roe meg.
Høres helt idiotisk ut, men det hjalp!

Back
Topp