Jeg har klart....

Miz-M

Nurse ;)
Oktobermirakler 2013
Å lage middag!!!! Mousakkaen står i ovnen ;) Føler meg veldig flink!!! Nå gjenstår det bare å spise den :sick009 baaaaah :p Hva skal dere ha til middag i dag?? Å klarer dere lage den selv??? ;)

Så flink! Her må foreløpig mannen lage middagen, men jeg bidrar selvfølgelig godt til å spise! Har merket meg at det er mye mindre rester her i huset for tida ;)

Jeg har slete nå i ca 1 mnd med å klare å lage middag, og ikke minst spise den ;) Nå er middagen spist og jeg føler meg faktisk mett og ikke kvalm :) Er så deilig at formen stiger :)

Sliter også til tider med å lage middag. Sliter nok med å klare å spise middagen, om jeg ikke skal lage den også :P men har kommet seg litt den siste uka, så i dag lager jeg middag igjen :-)

Klarer å lage middag ja, har lyst på mat hele tiden;p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

jeg har vært litt kvalm tidligere, de siste 2 ukene kanskje har jeg ikke vært særlig kvalm, men nå har det kommet igjen... men om jeg spsier... hele tiden er jeg ikke kvalm hehe har heldigvis ikke hatt noe problem med lukter og å lage mat og sånn annet enn at jeg egentlig er for sliten konstant og det er lite mat som frister...

Her i huset er det jeg som lager middager, kan få litt hjelp da. Så da må jeg bare greie det da :P
I dag ble det bare meksikansk gryte ;)
Her er kvalmen værst på tom mage/ lavt blodsukker ;)

Her er det nok stort sett jeg som lager middag, har nok måtte ta meg sammen litt i det siste for å få det til, men det har da gått på et vis :) I dag er det hjemmelaget pizza som står på menyen, og jeg gleder meg så innmarig det! Har hatt lyst på det siden jeg sto opp i dag, så det skal bli meg en glede å lage middag i kveld :D hehe! Kunne ønske jeg bare fikk det servert ved å knipse med fingrene, for jeg vil ha det NÅ! :P Men det skal spises til Idol i kveld, så nå skal jeg begynne å lage mat :D

Aldri vært no flink til å lage ordentlig middag :p må bli flinkere. Mannen er litt flinkere enn meg. Hehe

Vi pleier stort sett å lage middag sammen vi :)
Jeg klarer fortsatt og stå over grytene å lage mat.

I dag skal vi bake hamburger brød og lage hjemmelagde burgere ;)

så god mat dere lager i dag!! Her ble det jeg som måtte lage middag og da ble det blomkålsuppe! :)

Samboeren har måttet lage middag hver dag i snart to uker. Det er ikke alt jeg klarer å spise, men prøver å få en liten porsjon ned. Jeg bestemmer hva som lages da ;) I dag fikk jeg ned litt taco, men det smakte ikke som det pleier. Blæh :(

Er kun jeg som lager mat her i huset, så viss barna ikke skal sulte eller bare spise grandiosa (dersom pappaen må lage mat :p ) så må jeg ;) uansett om formen er rævva eller ei..

Sliter med å lage middag, spise den og å gå på butikken å handle. Ingenting i hele verden som frister. Veldig lite gøy :( Men, har da klart å lage middag, selv om det ikke blir spist store greiene fra min side. Sambo jobber kveld hele uken, så hvis jentungen skal få mat er jeg pent nødt til å lage den :)

Back
Topp