Jeg har kjent det sparker

Homers wife

Flørter med forumet
Hei.[:)]

Den siste uken har jeg flere ganger kjent noe sprell i magen. Det skjedde faktisk for noen få minutter siden også. Det er som om det er en liten gullfisk som spreller i vann, litt som bevegelsene når du prøver å holde en gullfisk i vann.. Vanskelig å beskrive. [8|]Kan ikke være 100% sikker på at det er babyen, men det minner mistenkelig om det jeg etterhvert skjønte var "liv" i forrige svangerskap. Var forresten litt over 18 uker da jeg var helt sikker sist.

Spennende.....[:D]

heihei[:)]
så koselig å spennende at du har kjent liv så tidlig[:D] jeg kjente ikke liv før i uke 19-20 tror jeg,kjempemoro!![:D]
(førstegangsfødende jeg da)
klem

Det må være babyen jeg kjenner. Har kjent lignende bevegelser et par ganger til siden sist. Moro!!!
Gleder meg til å høre hjertelyden også. Skal til Jordmor 30. november. Regner med å høre de raske hjerteslagene da. Det var helt fantastisk å oppleve dette med førstemann. Da først gikk det opp for meg at det var noe levende i magen!! Har fått ultralydtime først 20/12. Leeeeenge til....

har ikke kjent noe enda, men hører det føles som å prompe i badekaret [:D]

En herlig følelse å kjenne de første sparkene! Eg kjente dei sjøl for første gang for ei uke siden!

hehe så artig da[:)] er en deilig følelse,det blir litt mer virkelig at man har ett litt nurk i magen på en måte.
jeg har kjent liv fra uke 16, men dette er andre mann jeg er gravid med.
da jeg var hos jordmoren på torsdag så såg hun faktisk at babyen sparket når hun skulle finne hjertelyden. ganske aktiv liten jente jeg har.

Back
Topp