Jeg har kjøpt....

indigo85

Elsker forumet
Hemmelig venn gaven min denne uken[:D][:D][:D] Men har jeg sendt den...... nå kan dere lure nå[:D]

Hvor langt har dere kommet med HV-gaven deres da jenter?

Har handla inn litt,men skal ennå bestille noe,så den er ikke sendt[8D]

Skal koooose meg på shopping snart, kommer til å slite sikkelig med den 200kr grensen :P

husker ikke helt om jeg har kjøpt eller sendt [;)]

ORIGINAL: ing_ping

Skal koooose meg på shopping snart, kommer til å slite sikkelig med den 200kr grensen :P

Gjorde jeg også,så har gått litt over[8|]

ORIGINAL: Shanett

Det har jeg også gjort... Er ikke lett å finne noe til 200 kroner[8|] Så litt over gjør jo ikke noe. Bedre å være fornøyd med gaven enn å holde seg til den grensa[:D]

Må handle litt...
Har bestilt litt [;)]

Men blir nok litt over grensa[8|][:-]

ORIGINAL: indigo85

ORIGINAL: Shanett

Det har jeg også gjort... Er ikke lett å finne noe til 200 kroner[8|] Så litt over gjør jo ikke noe. Bedre å være fornøyd med gaven enn å holde seg til den grensa[:D]

Nei,syns ikke man får så mye for 200 kr den dag i dag.. Da jeg var ung derimot var det andre tider[;)] hihi..Liker å leke at jeg er voksen nå som jeg har barn[8D]

Æ har kjøpt[;)],
men sir ikke når den blir sendt eller om den er sendt[:D].

Syns det e så artig kvær gang man kan handle til en HV[:D]

Jeg har kjøpt og sprengte 200-grensa... Men det er jo så gøy å kjøpe gaver, så det gjør ikke noe.. [:)]

hmmmmm.
Har jg handlet??
Noen som veit??

Ammetåka ligger tungt, så er ikke sikker [8D]

Back
Topp