Jeg har kjøpt meg....

LykkeligMamma

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
... angelsound i dag :D
Bare å vente noen dager så kommer den vel i posten :)
Spent på om jeg finner noe hjertelyd etterhvert :D <3
Var til og med påsketilbud på den, så blei 100kr billigere. Helt greit det altså :)

Hehe, jeg fikk den for to uker siden, på samme tilbud. Jeg fant ingen hjertelyd - så hadde jeg første svangerskapskontroll på onsdag. Når jeg så hvor legen min fant hjertelyd, så fant jeg den etter noen minutters leting selv også. Det er helt herlig å høre, spesielt hvis du er litt trist.
MEN - jeg syns jeg må lete mye lenger enn legen, så kanskje greit å vite at det er ikke bare-bare å bruke den.

Ebay.no er billigste alternativet. Der får man angelsound helt nede i 150kr. Just saying! :)

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Bare sånn dere er klar over d, så må dere ikke lete for lenge hver gang, for legen sa til meg at den fører varme sånn at den lille i magen kan bli stressa og overopphetet av d :-( max et par min av gangen

Hehe, jeg fikk den for to uker siden, på samme tilbud. Jeg fant ingen hjertelyd - så hadde jeg første svangerskapskontroll på onsdag. Når jeg så hvor legen min fant hjertelyd, så fant jeg den etter noen minutters leting selv også. Det er helt herlig å høre, spesielt hvis du er litt trist.
MEN - jeg syns jeg må lete mye lenger enn legen, så kanskje greit å vite at det er ikke bare-bare å bruke den.
ja, kan tenke meg at det kanskje trenger litt øving til for å finne :)

Back
Topp