jeg har jo ikke vett

MissIndependent

Gift med forumet
nok til å gå å legge meg!
Dere Desember damer er jo så spennende!
Og jeg sitter her,ganske så trøtt i trynet og VET at mini står opp kl 07 imorgen....
Og jeg kommer til å forbanne meg selv for at jeg ikke la meg tidligere!Dette skjer hver eneste morgen![:D]

Hehe... Så søt du er da <3

Får ikke tulla til å legge seg vi da... [:'(] Hun protesterer vildt! Så dette kan bli en lang natt... [&o]

Hvor er "liker"-knappen?

[:D]
Noen ganger vurderer jeg å ta med pc'en inn i senga,men DER må jeg desverre trekke grensa asså!Jeg er glad i dere asså jenter,men jeg kan ikke ta dere med inn på soverommet[8D]

ORIGINAL: Bolletroll

Noen ganger vurderer jeg å ta med pc'en inn i senga,men DER må jeg desverre trekke grensa asså!Jeg er glad i dere asså jenter,men jeg kan ikke ta dere med inn på soverommet[8D]

Hahaha...
Det gjør jeg mange morgner jeg ikke orker å stå opp, da henter jeg pc'n og ligger i senga med dere og tulla... [:-] Hehehe... Ekke klok vøttø! [8D][8|]

ORIGINAL: Tessy_

ORIGINAL: Bolletroll

*knis*
Hadde jeg gjort et hadde jeg ALDRI kommet meg ut av senga!Jeg klarer ikke løsrive meg!
Også merker jeg at jo seinere det blir p natta,jo mer usaklige tråderog kommentarer kommer jeg med!

Hahaha...
Det gjør jeg mange morgner jeg ikke orker å stå opp, da henter jeg pc'n og ligger i senga med dere og tulla... [:-] Hehehe... Ekke klok vøttø! [8D][8|]

Haha!
Samme her!
Jo trøttere jeg blir, jo mere rørete! [:-]

Men er sant at det er litt farlig med pc'n i senga, blir fort litt for luksus!
Men det er lov når man er syk i hvertfall da[8D][:-]

Back
Topp