Jeg har jentefølelse, men

overasket

Forumet er livet
VIP
tror det er en gutt.

Er litt rar, har den siste uka hatt en begynnende jentefølelse, men jeg tror jo helt bestemt at det er en gutt, har to gutter fra før og har alltid tenkt at jeg bare får et kjønn, hvor jentefølelsen kommer fra vet jeg ikke :P

Andre som har det litt sånn?
Evt har hatt veldig magefølelse som har vist seg feil på ul?

eg har to gutter frå før..var aldri kvalm og merket ikkje eg var gravid.Denne gangen veldig kvalm,kasta opp og mye mer sliten.hadde jentefølelse denne gang.og var på ultralyd privat i uke 15 og ho var rimelig sikker på at det var ei jente

Jeg også tror jeg venter gutt.. 99% sikker.. ;) men det har sneket seg inn en liten jente følelse inni mellom... har to gutter og en jente.. Men er så sikker på at dette blir gutt nr 3! :)

Denne gangen er jeg ikke helt sikker, men siden "alle andre" tror det blir gutt, så har jeg blitt litt smitta av det. Sist gang var jeg HELT sikker på at det ble gutt, og ble dermed litt satt ut når det kom jente :P

Jeg har en magefølelse som sier jente men det er fordi jeg har vært så mye dårlig på samme måte som med jenta forrige gang og med gutten var jeg ikke dårlig i det hele tatt. Men blir uansett spennende å se hva det faktisk viser seg å være på ul da :)

Jeg trodde det var jente sist fordi jeg var så mye dårligere enn med førstemann, men to uker før oul kom magefølelsen og den sa gutt og det var gutt :) så blir jo ekstra spennende denne gangen når magefølelsen sier jente til tross for min sterke overbevisning om at det er gutt :P (høres kanskje litt skitsofren ut nå men :P)

Eg har guttefølelse, men alle andre seier at det er.jente og er å bli litt smitta av det faktisk. Men sist var eg heilt sikker på ei jente, men det blei gutt ;) så eg tør nesten ikkje seie nåke :p

Jeg har en magefølelse som sier jente men det er fordi jeg har vært så mye dårlig på samme måte som med jenta forrige gang og med gutten var jeg ikke dårlig i det hele tatt. Men blir uansett spennende å se hva det faktisk viser seg å være på ul da :)
Akkurat samme her!! Ja blir veldig spennende!!

Jeg har veldig jentefølelse, men på ul trodde de det var gutt. Lå med navlesnoren mellom bena, men hun tippet på gutt. Har gutt fra før og føler meg ganske lik. Har hatt to ma hvor minst en var jente, så kanskje det er det sterke håpet som gir jentefølelsen..

Jeg er sikker på at det er gutt denne gangen..

Var sikker på jente forrige gang, helt til uke 14, da ble jeg sikker på gutt.. Denne gangen har jeg trodd gutt hele veien, så blir spennende å se på ultralyd :-)

Jeg har skikkelig jentefølelse, men tror det blir gutt! Mye mulig jeg tror det for å psyke meg litt ned.....ønsker meg jo veldig en av hver, og har alt en gutt :)

Jeg innbiller meg at det er gutt her, men det er nok mest fordi jeg har vært lite kvalm denne gangen, og var megakvalm sist (jente). Blir spennende å se om det stemmer i morgen... viss de kan se det... :happy8

Selv har jeg mest jentefølelse denne gang. Men vet ikke om det er fordi vi håper litt på at det er det. Med de to andre var jeg ganske sikker egentlig, og hadde rett på magefølelsen med begge. Håper det stemmer denne gangen og. For jeg elsker å ha rett he he he:thumleft

Har mest jentefølelse, og har hatt det en stund :) Stort sett alle i familien og venner er også sikre på at det er jente. Er kun ei venninne som tror det blir gutt..men hun tok grundig feil med sin egen så.. :p Bare en liten uke igjen til oul..så merker spenningen er på topp :D

Back
Topp