Jeg har ikke plass til vogna....................

Vand

Forumet er livet
Det er NESTEN så jeg selger den og dropper hele vogna! [&:]

Hun bruker den når hun sover ute, men i det siste har hun sovet mindre og mindre på dagtid....

hmmmmmmmmmmmmm................... + 2500 kr i lommeboka, hadde ikke vært så verst[8D]

Hehe... Trenger du den ikke så selg den. Ikke vits at den bare står der. [;)]

ORIGINAL: Lene1986

Hehe... Trenger du den ikke så selg den. Ikke vits at den bare står der. [;)]

Ja, det er jo sant. men så kommer det en dag vi liksom trenger den...

Det er jo KUN denne formiddagsduppen hun bruker vogna til....... *tenke tenke*

Det har ikke jeg heller! Og jeg har TO store vogner. En i den lille gangen jeg har og en i den lille inne-boden [8|][8D]

Simovognen er så god nå når det er snø og kaldt, mens den andre er døds god å trille på våren/sommeren. (Litt trangt å ha vognposen oppi den)
Får meg liksom ikke til å selge noen av dem [8|]

Greit å ha vogn da, men kan du ikke bare ha ei bytrille da? De koster jo bare rundt 500kr..

Skal se om jeg ikke får solgt eller gitt bort scooteren nå siden hun har slutta å sove. Har ei bytrille og bæreseler ellers[;)]

ORIGINAL: *MissMe*

Greit å ha vogn da, men kan du ikke bare ha ei bytrille da? De koster jo bare rundt 500kr..

Skal se om jeg ikke får solgt eller gitt bort scooteren nå siden hun har slutta å sove. Har ei bytrille og bæreseler ellers[;)]

Trenger ikke bytrille, for hun bruker ALDRI vogna! [;)] Har den kun for å sove en halvtime i [:D]

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen[8D]

ORIGINAL: Vand

Trenger ikke bytrille, for hun bruker ALDRI vogna! [;)] Har den kun for å sove en halvtime i [:D]

Høres ut som hun er ferdig å sove snart også, så hvorfor ikke bare vente til hun er helt slutta å sove fr du selger den?[;)]

ORIGINAL: Vand

Høres ut som hun er ferdig å sove snart også, så hvorfor ikke bare vente til hun er helt slutta å sove fr du selger den?[;)]

Fordi jeg får nyoppusset gang nå[8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D][8D]

Neida, skal vente bittelitt til[;)]

Back
Topp