Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *MissMe*
Greit å ha vogn da, men kan du ikke bare ha ei bytrille da? De koster jo bare rundt 500kr..
Skal se om jeg ikke får solgt eller gitt bort scooteren nå siden hun har slutta å sove. Har ei bytrille og bæreseler ellers[;)]
ORIGINAL: Vand
Greit å ha vogn da, men kan du ikke bare ha ei bytrille da? De koster jo bare rundt 500kr..
Skal se om jeg ikke får solgt eller gitt bort scooteren nå siden hun har slutta å sove. Har ei bytrille og bæreseler ellers[;)]
Trenger ikke bytrille, for hun bruker ALDRI vogna! [;)] Har den kun for å sove en halvtime i [:D]
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen[8D]
ORIGINAL: Vand
Trenger ikke bytrille, for hun bruker ALDRI vogna! [;)] Har den kun for å sove en halvtime i [:D]
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen[8D]
Høres ut som hun er ferdig å sove snart også, så hvorfor ikke bare vente til hun er helt slutta å sove fr du selger den?[;)]