Jeg har ikke ord

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Og jeg gråter i dag!

Regner med du tenker på det som har skjedd på Utøya og Oslo.

Er jo helt forferdelig og uvirkelig og det er en trist dag for hele Norge....

ja... Det er helt uvirkelig!

helt ufattelig, ubeskrivelig tragisk

tenk så redde de stakkars barna/ungdommene skal ha vært..
sender varme tan ker til alle de involverte.

Mangler ord jeg også... Uvirkelig var ganske beskrivende... Trodde det var ille da jeg la meg i går... Sjekket nyhetene da lillesøster våknet i natt, og fikk helt sjokk... Ikke mulig å sove igjen da nei.

En av gjestene våre har sannsynligvis mistet en venninne, så her kom det veldig nært. To av gjestene var i Oslo da det smalt, og blir redde hver gang det tordner i dag... Dette vil nok sette dype spor i veldig mange. Håper ingen her har mistet noen nære. Tenker på de av dere som bor i Oslo.
emoticon

Ja, det var litt av en sjokkbeskjed i dag tidlig. Det med tordenværet kan jeg kjenne meg igjen i.. føler meg mer skvetten, legger merke til alle lyder, spurte mannen min i stad om vi alltid kunne høre fly over her eller om det bare var i kveld og i går kveld. Forferdelig mange inntrykk, og det verste er det lille jeg klarer å ta inn av den ondskapen som foregikk på Utøya. Skal bli godt å komme i vanlig gjenge igjen. 

Ellers var jeg ikke i sentrum da det skjedde, vi bor et stykke utenfor, men alle på jobben ble evakuert ut av bygningen, så hadde jeg ikke hatt permisjon, hadde jeg nok vært rimelig tett på. Mannen min hørte smellet fra jobben sin, og ringte meg kort tid etterpå, da var jeg på vei for å hente Alma i bhg. 

Bagateller og småproblemer blir virkelig satt i perspektiv etter noe sånt, jeg er så glad jeg har alle mine, venner og familie i god behold. 

Er så ufattelig trist det som skjedde at ingen ord kan beskrive det... :(

Var på ferie selv, men hadde jo ellers vært 3 korte kvartaler unna eksplosjonen. At en person kan skyte uskyldige ungdommer på sommerleir er uforståelig.

I dag fant jeg ut at lillebroren til ei veldig god venninne ble skutt på Utøya. Hun satt hos han på sykehuset i hele natt. Heldigvis har det gått utrolig bra. Fysisk ser det ut til at han ikke vil få noen mén. 

Det er så mange som er rammet, og det vil ta tid før hverdagen blir hverdag igjen...

Nei dette her er ufattelig tragisk.
Kjempe ekkelt at noe sånt kan skje, å det har vært en helg med lite søvn.

Kjente en av de som var på øya, han berga livet ved å legge på svøm.
Men det er jo skrekkelig minner de overlevende sitter igjen med - løpe over liket av venner for å redde seg selv, det er ikke enkelt å skulle takle i ettertid.

Tenker på alle de etterlatte som sitter igjen . kjempe tragisk.

Back
Topp