Jeg har ikke kontroll...

TITTIN72

Forumet er livet
på følelsene mine lenger - jeg er et hav av opp og ned og hit og dit.

Helt på topp, knall humør, klar for det meste og så skal det en liten dråpe av en kommentar på skeive så triller tårene ukontrollerbart.[:(]

Eller så hugger jeg i et glefs i samme øyeblikk som du kan smøre kommentarene mine opp etter veggen av medgjørlighet og omtanke - hallo, snakker vi hormoner eller???[&:]

Uffda, stakkars deg[&o] Er sannelig ikke lett med alle disse hormonene som svinger[:'(] Heldigvis er vi "unnskyldt" til en viss grad da[:)] Håper du har mennesker rundt deg som forstår deg nå mens du er gravid.
Stor klem til deg, og husk det er sikkert mange her ute som føler det samme som du[:)]

Huff det er ikke lett å være gravid..
Og det er såå masse som kan vært sårt, som ikke andre tenker over..

Du får tenke på at det bare er noen uker igjen..
Så kommer alle barsel tårene..

Det husker jeg at jeg slet sånn med sist..

Bare jeg så jenten min så begynte tårene å trille..
Kunne sitte i timesvis om formiddagen og holde henne tett inntil meg og bare gråte og gråte..
Sånn GoD gråting altå.. VÅR baby, VÅRT mirakel, verdens beste lille prinsesse...

Sender deg en god klem og vet akkurat hvordan du har det:)

Det er ikke langt fra topp til bunn nei, stakkars sambo forstår ikke alltid hva som traff han......
Det værste er at jeg skjønner at jeg er gal, likevel klarer ikke munnen min og klappe igjen:)

Tør nesten ikke le lenger jeg, for det ender alltid i gråt likevel,hehe:)

ORIGINAL: 2006og2010

Sender deg en god klem og vet akkurat hvordan du har det:)

Det er ikke langt fra topp til bunn nei, stakkars sambo forstår ikke alltid hva som traff han......
Det værste er at jeg skjønner at jeg er gal, likevel klarer ikke munnen min og klappe igjen:)

Tør nesten ikke le lenger jeg, for det ender alltid i gråt likevel,hehe:)

ja, det er helt sykt - begynner så hjertelig godt og blir bare forvirrende! Godt jeg har en veldig forståelsesfull sambo!!

Ja, ikkesant??
man er i strålende humør og bang....Der snur det.....
Veldig forvirrende........jeg var ikke sånn sist.....

Men nå nærmer vi oss, og får trøste oss med det:)
Ha en fin fin kveld snuppa og hold moootet oppe:)

klem

ORIGINAL: Burger

Huff, jeg er på samme måten.. skikkelig slitsomt.. sps når jeg har en mann som ikke viser noe forståelse heller.. han blir bare sur tilbake.. tror han er slikkelig sympatigravid på det hormonelle området.. [:'(]

æsj, så kjedelig at det er sånn - dette er jo vårt privilegium som gravide [&:][;)]

jo, en viss sjarm har det jo og det er deilig å slippe å måtte forklare det - jeg er gravid - so live with it. Problemet (eller det deiligste) er at denne gangen har jeg en som tillater det uten å bli dritsur tilbake - tror kanskje det øker ved hver graviditet...[&:]

bare rart å ikke kjenne kroppen sin igjen - men det er jo en grunn...

Hi-hi.. jeg må bare flire litt også jeg altså... beklager...

Heldigvis er magen blitt sånn at andre folk skjønner at vi er gravide.. var værre når magen ikke hadde tittet frem enda ogman var et hormonellt vrak.

He-he... mannen min har tatt vare på noen sms'er fra de første mnd.. vi ler godt av de nå.. :)

ORIGINAL: TITTIN72

jo, en viss sjarm har det jo og det er deilig å slippe å måtte forklare det - jeg er gravid - so live with it. Problemet (eller det deiligste) er at denne gangen har jeg en som tillater det uten å bli dritsur tilbake - tror kanskje det øker ved hver graviditet...[&:]

Uff, så kjedelig da snuppa, men så godt at gubben er forståelsefull det hjelper jo litt.[;)]
Det er ikke noe greit når man ikke er helt forstår sin egen kropp, men det går jo takk og lov over.

Jeg er overraskende stabil denne gangen, nesten litt skummelt.[8|] Finnes ikke opp og ned denne gangen, bare total control over myself.[8D]

Sender deg litt av kontrollen min, deler den gjerne og en kjempe klem.

ORIGINAL: bennylure

Uff, så kjedelig da snuppa, men så godt at gubben er forståelsefull det hjelper jo litt.[;)]
Det er ikke noe greit når man ikke er helt forstår sin egen kropp, men det går jo takk og lov over.

Jeg er overraskende stabil denne gangen, nesten litt skummelt.[8|] Finnes ikke opp og ned denne gangen, bare total control over myself.[8D]

Sender deg litt av kontrollen min, deler den gjerne og en kjempe klem.

takk snuppa!!! tar imot klemmer med åpne armer...[;)]

Huff, jeg er på samme måten.. skikkelig slitsomt.. sps når jeg har en mann som ikke viser noe forståelse heller.. han blir bare sur tilbake.. tror han er slikkelig sympatigravid på det hormonelle området.. [:'(]

sign. bære at han e ikkje samboeren min da[8D] barnefaren.. ej sa nettopp til han at visst han vil ej ska ha dårlig samvittighet for at ej e hormonell å he null kontroll på følelsane mine, so kunne han drite og dra[&:][&:] Men ej bli so lei av at han ikkje en gong prøva å skjønne ka det vil sei å ver hormonell, han blir bære sur!![:'(] Takk for det , liksom[8|]

ORIGINAL: rufsetufsa

sign. bære at han e ikkje samboeren min da[8D] barnefaren.. ej sa nettopp til han at visst han vil ej ska ha dårlig samvittighet for at ej e hormonell å he null kontroll på følelsane mine, so kunne han drite og dra[&:][&:] Men ej bli so lei av at han ikkje en gong prøva å skjønne ka det vil sei å ver hormonell, han blir bære sur!![:'(] Takk for det , liksom[8|]

uff, sender deg en varm klem jeg rufsetufsa!

ORIGINAL: rufsetufsa

uff, sender deg en varm klem jeg rufsetufsa!

Tuuuusen takk for det[:D]
Sende dej en god og varm klem tilbake!!

hehe sånn er det her å [8D]
folk tar jeg ikke på alvor lenge.. de sier bare nåååh du å de hormonene dine [:)]

jeg å samboer kan ha det sååå koselig så drar jeg den kansje litt får langt å får et nei så kan jeg begynne å hylgrine å si han ikke er glad i meg å bryr seg osv [8D]

her en kveld var han såå oppgitt får de siste kveldene han jeg begynt å bare grine uten grunn når han skal sove [8D]
hehe men må å si at det er ikke i helgene KUNN når han skal på jobb dagen etter [:'(]

men vi får nøye oss med at det kan jo gi gode historier ut av det da [:D]

Back
Topp