jeg har ikke fått time til ordinær ul

nnugni

Glad i forumet
er det flere som ikke har fått?
husker ikke hvordan det går til men det er vel ikke jeg som bestiller ?
kan ikke huske at jeg gjorde det sist

Jeg fikk den i posten i går, men det er vare fordi jeg var på sykehuset tirsdag.
Hadde ringt sykehuset der du skal utføre ultralyden jeg. Kanskje du får time tidligere enn du hadde fått ellers :)

Jeg har heller ikke fått innkallelse enda, men er bare 1 1/2 uke siden jeg var på første svangerskapskontroll -og da skulle legen sende henvisningen til sykehuset.

det følger med sv.kontroll papiret og hvis du ikke har bestilt privat, så skal legen sende det hvite arket( kopi av de første linjene av sv.j.) når sykehuset mottar dette papiret sender de innkalling til deg. kan ta en stund.. :-) ( men du kan nok ta en telefon om du føler behovet ) 

Legen min sa vi ordner seg med timer til sv.kontroll og JM timer.
Skal ikke på sykehuset til ord.UL men til gyn.
Jeg var hos samme gyn da jeg var 9 uker på vei og da hadde han allerede satt opp time til ord.ul, så jeg fikk timelapp der og da.
Venninna mi ble henvist ved første sv.kontroll.Legen hennees skrev henvisningen mens hun satt der.

Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt gynikologisk poliklinikk ved sykehuset og spurt.
kansje de har fått henvisning men ikke sent ut brev om time, kansje de har glemt det, eller ikke fått?
Da er det greit å få gang på prosessen så du får time, ellers må du kansje vente mye lenger på time.

Back
Topp