Jeg har ikke ammet siden

*Sandermamma*

Forumet er livet
Klokka ti igår morges. Han er ikke sånn superglad i pupp på dagtid, for han er vel mett av all den andre maten han spiser, samt at han bare biter. AU!! Ikke skjønner han hvorfor mammaen hyler ut i smerte, og han begynner å hylgrine, og vi prøver igjen, og det samme gjentar seg. Så dagamming er det slutt på nå tror jeg.

Han våkner jo tusenogåttogførti ganger om natten fortsatt, så nå er det slutt på nattpupp også. Inatt fikk han flaske med smoothie (egentlig fy fy det og, men som en overgang), tok tre sutt og sovnet. Var inne flere ganger og det funket. så et lite skritt på veien har vi kommet.

MEN, poenget da, etter all denne bablingen! Jeg merker at puppene er tunge, og litt antydning til kuler inni dem. Hva er viktig nå for å få melka til å bli borte, og at jeg ikke skal få noe betennelser osv? Pumpe bort det verste ikke sant? hvor ofte?

Siden jeg er igang med jabbinga mi, så ikan jeg også fortelle at søvnen er fortsatt like jævlig som før, kanskje en smuuuuule bedring, men det endrer seg dag for dag. Nå reiser vi til Spania neste fredag, og bestemor er kjempeklar for å sende meg ut på livet mens hun skal være barnevakt. SOM jeg gleder meg!!![:)][:D]

Så bra!!!! Dette kommer til å gå finfint [:D]

Når det gjelder melka ville jeg bare pumpet ut værste sprengen. Kjenner du kuler kan det bare være melk - må ikke være start på betennelse. Masser litt i varm dusj. Gå ellers med stramstram BH.
Jeg fikk jo masse melk etter Matias, og for å få vekk det masserte jeg i dusjen, gikk med stram sportsBH og lot alt bare være. Fikk ingen betennelser eller såder fordet heldigvis. Tidvis vondt og ømt pga spreng, men det gikk over [:)] Lykke til!

som de andre sier, masser i dusjen, men ikke melk bort mer enn nødvendig. jeg ville og vært forsiktig ute nå i vårvinden med sprengte pupper og tatt på meg en ullsinglett eller ullinlegg.

og når det gjelder smooties på flaske så er det noe jeg glatt ville gjort for å få sove viss det var det som skulle til

Back
Topp