Jeg har .... i magen

Reana

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Juligull2021
Hvem er det som er i magen mon tro? Det er så spennende å tenke på! ❤️ Har du følelse på kjønn? Kanskje en følelse på at det er flere enn en?
 
Ett stykk gutt
 
Vi har jenter fra før av :) , så pga det tror jeg jente :). Magefølelsen går litt frem og tilbake på om det er gutt eller jente :)

samboeren er sikker på at det er en lillebror :)
 
Last edited:
Jeg tok fryktelig feil med førstemann, men jeg tror det er enda en jente (eller to; har en følelse der og) :p Så får nok en gutt, hehe.
 
Magefølelsen sier jente ❤ Har en jente fra før av :)
 
Ingen idee håper av og til to men da har vi i tilfelle et seriøst problem. Vi har tre soverom og allerede to barn. Blir ikke aktuelt å flytte ifra huset så må vel bygge ut på sikt
 
Jeg tror jente, men gubben sier gutt:pompus: men han sier han bare kan lage gutter :wacky: han har én gutt fra før og jeg har begge deler :smug:
 
Har sett for meg jente av en eller annen grunn, helt fra positiv test. Min mor har det på følelsen også.
 
Fikk gutt sist, og har på følelsen av at det er gutt denne gangen også :p mannen er derimot overbevist om at det er en jente, så blir spennende å se på UL hvem som har rett :hilarious:.
 
Skal legge til at jeg var sikker på de 2 jentene vi har var gutter :laughing025. Vi kalte eldste frøkna han helt til oul fordi vi var så sikker på at det var gutt . så jeg vet ikke hvor mye jeg skal stole på magefølelsen min :p
 
Back
Topp