Jeg har heklet et vognteppe.

Mumfie

Glad i forumet

Har heklet et vognteppe i creme, gammelrosa og brunt <3
Ble veldig fornøyd, men lage det kun på hobbybasis, er ikke gravid selv.
Det er heklet i  100% ren ull, så er veldig lunt og varmt :)

Knallfint teppe, likte godt de fargene sammen 

Nei, er det mulig! Så flink du er :))

Tusen tusen takk alle sammen, veldig koselig med så mange flotte kommentarer !!!

Kjempe fint :-)

Et av de fineste jeg har sett! *Imponert!*

Oj, guri..dette varmer virkelig!!!

emoticon 

Ååå, det var nydelig!!!
Hvordan monterte du lappene? Hekla du de sammen, eller sydde du?
Jeg har prøvd ut forskjellige metoder for å sy/hekle de sammen, men har ikke funnet noe jeg er fornøyd med enda.. Men dette her var jo bare lekkert!!!!!!!

smash skrev:
Ååå, det var nydelig!!!
Jeg har prøvd ut forskjellige metoder for å sy/hekle de sammen, men har ikke funnet noe jeg er fornøyd med enda.. Men dette her var jo bare lekkert!!!!!!!

Tusen takk. :-D
 Jeg har og prøvd å hekle de sammen, men syns det bare blir klumpete. Så jeg legger rett og slett rutene inntil hverandre, og syr de sammen. Er veldig lett ettersom hullene på rutene er helt like på alle.

Mumfie skrev:

smash skrev:
Ååå, det var nydelig!!!

Jeg har og prøvd å hekle de sammen, men syns det bare blir klumpete. Så jeg legger rett og slett rutene inntil hverandre, og syr de sammen. Er veldig lett ettersom hullene på rutene er helt like på alle.

hva slags sting bruker du da?
Opp og ned gjennom rutene?
Eller med kast over hver "kant"?
(Kan ikke navn på stinga så lær meg gjerne :D)

Dollface skrev:

Mumfie skrev:

smash skrev:
Ååå, det var nydelig!!!

hva slags sting bruker du da?
Opp og ned gjennom rutene?
Eller med kast over hver "kant"?
(Kan ikke navn på stinga så lær meg gjerne :D)

Kan ikke navn på stingene jeg heller..hihi..
Jeg tar nål og trå gjennom rutene, opp og ned ja..
Har prøvd kast over kantene og, men det ble ikke like fint. Jo mer usynlig du får tråden, jo penere blir det :)

Kjempefint =)  Hekler mye selv og øver på masse mønster osv og gir det bort til prematur avd på sykehuset =) ganske greit det da når man ikke vet hva man skal lage, hehe.

Tusen tusen takk alle sammen!!!

Back
Topp