Jeg har handlet

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Kom over en babybutikk med opphørssalg og gikk amok :laughing002 Kjøpte vogn (Mountain Buggy), Maxi Cosi bilstol med solskjerm, Britax bilstol 15-36 kg til gutten, Avent babycall (ikke helt fornøyd med den) og madrasser til sprinkelsengen. ALT dette for bare 7000 :happy112Ganske fornøyd må jeg si. Føler det egentlig er alt for tidlig å kjøpe men kunne ikke la sjansen gå fra meg. Alt er jo nytt så kan uansett selges om noe skulle skje.

Oj, en sånn butikk hørtes lur ut å komme over!
Hvor er den? Hehe :)

Deilig følelese å gjøre et slikt kupp. Vogn og bilstol er store, dyre ting så er kjempeflott når man kommer over tilbud :)

Kjempekupp!
Gratulerer så mye med vogn m.m i hus :)
Er gøy å shoppe da og enda deiligere å gjøre en god deal. :)

WOW!! Snakk om kupp! Der har du jo vært sinnsykt heldig :D Bare vognen i seg selv, er jo farlig nær totalsummen du ga :D Så utrolig morro. Er ekstra gøy når man får så mye igjen for pengene :D

Ikke dårlig ;)

wow for et kupp :) gratulerer med så mye til en billig penge :)

sendt fra min iPhone

Oi, for et kupp!!! Jeg har hatt avent sin babyvall, jeg likte den godt, enkel og grei og kom ikke noen andre inn på :) men mist den i murgolv, det tåler den visst ikke... :P

Oi, for et kupp!!! Jeg har hatt avent sin babyvall, jeg likte den godt, enkel og grei og kom ikke noen andre inn på :) men mist den i murgolv, det tåler den visst ikke... :p
Jeg hadde lyst på trådløs så den kan brukes ute i vognen, trodde alle var det, men det var vist ikke Avent sin, men får sikkert solgt den og kjøpt en annen :thumleft

Jeg hadde lyst på trådløs så den kan brukes ute i vognen, trodde alle var det, men det var vist ikke Avent sin, men får sikkert solgt den og kjøpt en annen :thumleft

Kanskje ikke den samme sa, for min kunne jeg ha batteri i og ha i vogna... Går sikkert å selge ja:)

Hvilken butikk?! Gratulerer med storkupp!

Back
Topp