Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ihne
Sånt krever bilde når blomstene er på plass[8D][8D][8D]
Jeg kjøpte en sånn plastikk "wannebe terracotta" idag jeg, angrer på at jeg ikke kjøpte 2.[&:]
Stor potte til å ha ute altså.
Kjøpte jord på tilbud på europris, og en haug med frø.
Nå skal vi få grønne finge her[:D]
ORIGINAL: lille umulius
kan man begynne å plante ute nå ? eller er det litt tidlig enda?
Det er litt tidlig ennå.
Det er ennå litt kaldt om natta.
Jeg har jo naboer som fikser og steller hagen sin, og ingen som har plantet ut blomster ennå.
JEg har plantet inne[:D]
ORIGINAL: Glad70
ORIGINAL: lille umulius
kan man begynne å plante ute nå ? eller er det litt tidlig enda?
Det er litt tidlig ennå.
Det er ennå litt kaldt om natta.
Jeg har jo naboer som fikser og steller hagen sin, og ingen som har plantet ut blomster ennå.
JEg har plantet inne[:D]
Enig med Ihne her.
Helt sikker for nattefrost kan man jo ikke være før litt uti juni, men da er jo alt utsolgt fra hagesentrene.[:-]
Stemor tåler en trøkk, så det kan du plante tidlig, om du liker det (gidder ikke drive med det selv, for det er litt jobb med kniping osv. om de skal være fine).
Ellers er det jo noen som planter i potter osv, som tar de inn om kvelden hvis det er fare for frost. Dette har jeg hverken motivasjon for eller hukommelse til.[&:]
Jeg fikk en krukke med stemor her, og den har stått ute i over en uke nå.
Jeg glemte å ta den inn om natta her, og siden den overlevde lot jeg den forts stå ute[:D]
ORIGINAL: pupple
IHNE: du bor jo nesten på høyfjellet.. gjør du ikke[:-][8D][:D][:D]
føler skogene i telemark høres ut som d jeg.. ser nesten for meg rauland eller no da jeg[:D]
og ho på gartneriet sa at stemor tåler en god støyt, altså litt nattefrost, men de andre burde man være forsiktig med ennå.. så jeg skal handle litt stemor nå[:)]
Høyfjellet og høyfjellet.
Det er litt høyt, og fjell ja[:D] Vi har snø mens skien har regn (bare et eksempel)[8D]
Vi bor ikke i nærheten av Rauland da, der oppe tror jeg forresten det forts er snø.[:D]