Jeg har hørt hjertelyden

TeaCup

Gift med forumet
Jubler litt for meg selv i dag for i dag har jeg klart å høre hjertelyden med Angelsounden min! :D
Er så utrolig glad for det, for sambo skal reise på sjøen på søndag så det var utrolig deilig å få litt mer trygghet og ikke minst at han fikk høre den før han reise :)

Så er jeg jo heldig som har klart å finne den så tidlig også da. Den "gjemte" seg bak min egen puls, så jeg holdt på å gå glipp av den, men hørte så vidt den galloperende lyden så trykte jeg doppleren enda lenger inn i magen og da hørte jeg den tydelig :D

Verdens finaste lyd å vældi betrygganes å hør dein

åj, nå må jeg springe ned å finne min
er jo verdens fineste lyd!!!

Ja, det er en helt fantastisk lyd! =)

Og merker at skuldrene senker seg mange hakk med en gang

Nå fant jeg min å!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eller embryoet sitt...;-) Skulle prøve å telle hvor mange slag i min. men da mistet jeg denklarte ikke finne den igjen, men nå vet at den er der iallefall;-)

emoticon

Åh, du er heldig!! :D

Jeg gleder meg helt villt til å høre hjertet til lille gull hamre i full speed, men jeg har ikke mulighet enda... huff, tiden går så sakte når jeg tenker på det, men egentlig flyr ukene fordi fortere enn jeg kunne forestille meg, hehe.

Da har jeg iallfall noe fantastisk å se frem til!! <3

Jeg og søstra mi spleiset på en angelsound doppler som jeg skal få prøve i august, når jeg kommer opp i bryllupet hennes (da har hun akkurat født og jeg er rett under 5 mnd), så da tar jeg med meg doppleren hjem igjen etterpå. Gleder meg syyykt!!
Men nå skal jeg jo til jordmor i uke 15 (før jeg reiser) og da får jeg nok høre hjertelyden for første gang. Det er fortsatt hele 5-6 uker til.... *utålmodig*

ja det var utrolig tidlig...på div nett sider står det at man ikke finner hjertelyden med doppler før i uke 12-14.Kanskje kjøpe en doppler nå da i uke 10.

Så utrolig gøy :) Jeg hadde hatt behov for en slik i dag, for hadde litt blod på papiren :( Men får satse på det kommer etter litt hopping i høyet i går.. 

Fikk tilbake min idag....
Tørr jeg prøve? Er jo ikke så langt på vei akkurat...

jc skrev:
Nå fant jeg min å!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eller embryoet sitt...;-) Skulle prøve å telle hvor mange slag i min. men da mistet jeg denklarte ikke finne den igjen, men nå vet at den er der iallefall;-)

Så bra! Jeg slet også med å finne den igjen, men det blir vel enklere med hver dag som går =)

Neta88 skrev:
Åh, du er heldig!! :D

Jeg gleder meg helt villt til å høre hjertet til lille gull hamre i full speed, men jeg har ikke mulighet enda... huff, tiden går så sakte når jeg tenker på det, men egentlig flyr ukene fordi fortere enn jeg kunne forestille meg, hehe.

Da har jeg iallfall noe fantastisk å se frem til!! <3

Jeg og søstra mi spleiset på en angelsound doppler som jeg skal få prøve i august, når jeg kommer opp i bryllupet hennes (da har hun akkurat født og jeg er rett under 5 mnd), så da tar jeg med meg doppleren hjem igjen etterpå. Gleder meg syyykt!!
Men nå skal jeg jo til jordmor i uke 15 (før jeg reiser) og da får jeg nok høre hjertelyden for første gang. Det er fortsatt hele 5-6 uker til.... *utålmodig*

Jøss, tror ikke jeg hadde klart å vente så lenge jeg Men skjønner godt at du gleder deg! Er jo litt greit å ha noe å se fram til fortsatt da, hehe

Adriana_74 skrev:
ja det var utrolig tidlig...på div nett sider står det at man ikke finner hjertelyden med doppler før i uke 12-14.Kanskje kjøpe en doppler nå da i uke 10.

Ja, men tror det er også for at folk ikke skal bli urolige når de ikke finner hjertelyden.
Men jeg var egentlig forberedt på å ikke finne den enda, så jeg hadde ikke blitt skuffet eller urolig om jeg ikke hadde funnet den =)

*ønskergullnr2* skrev:
Så utrolig gøy :) Jeg hadde hatt behov for en slik i dag, for hadde litt blod på papiren :( Men får satse på det kommer etter litt hopping i høyet i går.. 

Ja, får krysse fingrene for det! =) Men det er vel ikke uvanlig at man kan blø litt etter litt humping ;)

Flykua skrev:
Fikk tilbake min idag....
Tørr jeg prøve? Er jo ikke så langt på vei akkurat...

Er jo bare å prøve =) Bare å stålsette seg og ikke bli skuffet eller bekymret om du ikke finner noe! =)

Back
Topp