Jeg har hørt hjertelyden med doppler!!!

Bonia

Elsker forumet
Woohoo!!! Jubeloglykke!!
Jeg har nettopp hørt verdens fineste lyd med doppleren min. 166 nydelige slag i minuttet!
Jeg er 9+3 idag!

Jeg hadde egentlig ikke forventet det. Men hørte den i uke 9 med andremann, så måtte bare lete litt.

Så herlig! Jeg og vil!!!!! Skal prøve i uke 9 jeg også, har funnet den frem og sjekket at den virker :)

Så moro!
men Hva er det? :)

Så moro!
men Hva er det? :)
sonoline.jpg

Med doppleren kan du høre ditt ufødte barns hjertelyd, og i displayet vises antall hjerteslag i minuttet.

oh, jeg må få gravd fram doppleren min fra sist svangerskap jeg også snart, meeen, den ligger i en av sikkert 30 esker med babyting som vi har spart på fra sist gang.. haha.. det skal bli ett morsomt prosjekt! ingen av eskene er her i hus engang så juhuu ;) typen vi har heter angelsound og funka supert til oss iallefall! roa ofte ned ett bekymret mammahjerte :)

Åh så herlig! Hvor får man kjøpt sånn dopler ?

Gravid mens termin 15.11.13
Jentegull 10.10.09

Jeg hørte hjertet med angelsound i går også!!! :love7 Ubeskrivelig herlig! Med Storesøster fant jeg lyden i uke12 og da var hun helt på høyre side. Minstegullet ligger tydligvis midt på magen. (helt nede selvfølgelig) Var ikke tvil om at det var h*n vi hørte. :blob5 Jeg har doppler uten skjerm som viser antall hjerteslag i minuttet, men talte så godt jeg kunne mens stoppeklokken på mobilen gikk i ett minutt. Kom til 179 slag. Ufattelig vanskelig å telle når hjertet slår så raskt!

Woohoo!!! Jubeloglykke!!
Jeg har nettopp hørt verdens fineste lyd med doppleren min. 166 nydelige slag i minuttet!
Jeg er 9+3 idag!
Wow, så tidlig??? Er like langt, men har lnt bort doppleren min:(

Back
Topp