Jeg har gått!!!

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Og jeg har gått LANGT!!
FØKK prolaps og nerve i klem. Jeg skal bekjempe dere uten neurontin, Vival, Somadril, Petidin, Paralgin og fandens oldemor jeg har fått utdelt.

Med bekkenvipp lært av hæ-hæ-heit fysioterapeut, utgåtte joggesko og tur-orientering med guttungen i skog og mark, skal jeg gjøre skam på prognosene og "6-9 mnd før du kanskje blir bra".

FØKK nevrokirurger som bare vil skjære! Up yours!

I dag har jeg nitten nye myggstikk. Jeg er oppbrent av nesler, revet opp av torner og opphovna i trynet av alskens pollen.. Og jeg har gått TRE kilometer!

HAH!
Ingen krykker, ingen dop!
Er så stolt at jeg holder på å tisse på meg. 
Hadde noen sagt for tja, bare 4 dager siden at jeg skulle klare å gå i skogen i dag, hadde jeg bedt dem tatt en bolle. 

Det eneste jeg trenger fra dere nå, er at dere krysser fingre for at jeg fortsatt er i live i morgen.. Smertene har en tendens til å komme om natta :P

Det var da jeg leste her inne om ei med prolaps som ikke kunne gå i fjellet lenger at jeg fikk smellen. Jeg elsker det. Så de siste to dagene har jeg gjort øvelser, masse øvelser. 
3 km er ingenting for meg ellers. Jeg er en milsluker. Men skjønner at jeg trenger tid. Så NÅ er 3 km en fantastisk ting <3 

Dette ble mye lenger enn planlagt :D Jeg klarer aldri stoppe å skrive i tide.
Såvvy!
(Og ja, jeg snakket med fysioterapeut før jeg la ut på den strabasiøse ferden ;)  )

[insert bukke for smily, sånn som tar hendene ned mot gulvet og opp igjen som gamle bv hadde]

WOW!
fantastisk!
Du har full rett for å være stolt av deg selv, jeg skal krysse ALT jeg har for deg jeg!
Og sende deg litt god "bli bra i ryggen" energi :D

emoticonemoticonemoticon

Tanntrollet09 skrev:
emoticonemoticonemoticon

Rekker du finger til meg, eller kniser du?
Jeg har ikke lært meg de nye smileyene emoticon

Du er et GODT forbilde for mennesker med prolaps, og har funnet ut at det å kun gå de 10 metrene til kjøkken/do/sengen/sofaen (tilsammen) er trening nok... 
FLINK!!!! emoticon

Supert :) stå på og gå :)

Trone skrev:
UTROLIG bra jobbet!!! Du har all grunn til å være kjempestolt av deg selv!!

Hvordan er formen?

Jeg har selv hatt prolaps og vet hvor vondt det er! Redningen kom da jeg kom til en lege som ikke ville gi meg piller, han beordret meg ut i ulendt terreng (fjæresteiner, myrer, skog og mark), minst 4 turer a 45 minutter de første ukene. Etterhvert skulle jeg gå så mye jeg greide. De første dagene kom jeg meg nesten ikke ut døra hjemme, men tvang meg avgårde. Tok endel uker før jeg merket resultat, men etter noen måneder var jeg nesten helt bra! Så det er et tips jeg virkelig anbefaler. Håper det hjelper deg også, det er uansett det beste du kan gjøre. Lykke til videre, du er kjempeflink!

vi klapper i hendene, vi synger og vi ler, så gla`er vi så gla`er vi!!!

Lykke til i natt og morgen, håper du slipper unna uten smerter ;)
Krysser fingrene

Hei!
ÅJ, så mange svar!
TUSEN TAKK <3

Jeg har det helt fint! Ingen smertestillende i natt heller (eller, jeg tok en paracet fordi jeg holdt på  dø av allergi).
Jeg føler meg ganske så pigg, men jeg klarer fortsatt ikke bøye meg, eller gjøre enkelte bevegelser uten å hyle. Men jeg er sikker på at det kommer seg. Jeg blir i alle fall ikke stivere av å være i bevegelse :P

LeonoraD skrev:
Næ, guri, nå ble jeg rørt. Det har aldri skjedd meg på dette forumet før... Haha, stå på!!

Haha! Kult :D
Takker!

Back
Topp