Jeg har gått 3 dager over terminen...

Mia Maria

Flørter med forumet
og som dere sikkert kan tenke dere er jeg nå lei av å vente på at ting skal skje. Har dere noen gode råd om hvordan jeg kan "framskynde" fødselen bare noen timer?
Jeg har prøvd å kjøre over humpete veier og satt samboeren i arbeid, men det har ikke hjulpet.. Er fullstendig klar over at jeg er egoistisk, men jeg er bare så lei av å vente...[:-][:-]

Hei vennen!

Når man er over termin er det ikke egoistisk. Da er jo nurket ferdig. Hadde du begynt 4 uker før termin hadde jeg nok syntes det var litt for galt. Har desverre ingen annen råd enn at du får ha sex. Eneste jeg prøvde.
Lykke til vennen.
Klem

Skjønner deg godt jeg. Har ventet i lang tid nå og prøvd det meste vi, men til ingen nytte. Hoppet til og med opp i traktoren og kjørte der det humpet skikkelig[:D] Så min teori har blitt at det er ingenting som hjelper, må nok bare finne seg i å vente til det lille nurket er klar og vil komme ut selv. Huff nå hørtes jeg vel litt negativ ut...., men det har blitt trøsta mi i allefall.
Håper at bebisen din melder sin ankomst snart[:)]

Forstår godt at du venter Marianne! Jeg fikk før tiden sist og dermed har jeg ikke opplevd å gå og vente slik som nå og det er ikke noe gøy [&:] Jeg kjenner at jeg blir så rastløs og litt nervøs for fødselen nå når jeg går og venter sånn..
Det er jo flere av oss januarmammaer som har termin nå og går på overtid så det er jo en trøst at vi er flere som føler det samme synes jeg... [:)]
I dag er min termindag...
Håper det skjer noe snart Marianne!!

Bast tror jeg hadde et råd i en tråd en gang, om å massere en "pute" ved siden av hælen under foten... Men husker ikke 100% hva hun sa.
Jeg har 4 dager igjen til termin [&:]

Back
Topp