Jeg har funnet meg et prakteksemplar av en mann!!

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
ser mange skriver at deres mann/sambo ikke hjelper til så mye hjemme osv.... det fikk meg til å tenke gjennom hva min kjære faktisk gjør..!

Han vasker alt av klær (som regel) og henger de til tørk og legger de sammen!![:)]
Han rydder som regel opp etter vi har spist middag.. han mener det er rett, siden jeg lager maten[:D]
Han rydder generelt opp etter seg selv i leiligheten.. det er egentlig en selvfølge.. men er ikke alle som gjør det
Han står ofte opp med lillemann.. spesielt dager da han begynner på jobb kl 9 og jobber hele dagen.. da vil han ha morningene med mini! og i helgene er det annenhver dag han står opp med han..[:)] med mindre det er noe spesielt
Han er kjempe flink til å ta med seg lillemann ut på lekeplassen eller bare på en tur[:)]
Han leker mye med lillemann!
og han er ikke en gang faren hans.. men han behandler han akkurat som om han var sønnen hans![:)]

Ellers er han utrolig omsorgsfull og snill!![:)] Kan komme hjem med roser en dag f.eks![:)]

Jeg er HELDIG!!

Ingen fare, skal passe godt på han![:D]

Skal gifte meg med han, så han kommer ikke unna meg nei!![:D][8D]

Kjenner jeg får lyst til å bytte mann nå jeg..................... [:'(][8D][:D]

Bra du vet hvor heldig du er!!!!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Så heldig du er , nesten like heldig som meg [8D]
 Vi deler alt likt og hvist den ene har en dårlig dag, så stepper vi inn for  hverandre.
Han er også min beste venn , elsker ham

ORIGINAL: Dollface

velkommen i klubben [:D]

Takk![:D] Vi er heldige vi i denne klubben!![:D][:)]

Hvordan har du dressert denne? Har du noe spesielt program? [8D]

Min er egentlig ganske god, selvom jeg gjør mest hjemme. Synes egentlig det er helt greit, for han gjør det ikke slik jeg vil uansett [:D] Men han er super med datteren sin da. Alle som ser de sammen sier han er en fantastisk flott far

ORIGINAL: vand

det er vel ikke så ille?[:)] du får gi han et spark bak![:D]

ja, det er viktig å vite hva man har og sette pris på det![:)]

ORIGINAL: EvaPeva

Vi deler alt likt og hvist den ene har en dårlig dag, så stepper vi inn for  hverandre.

Samme her, om en har en dårlig dag så stepper den andre inn![:)]

så bra!![:)] Samme her![:D][:)] Vi er heldige!![:)]

ORIGINAL: renatenate

ORIGINAL: OleSebastian`s mamma

ser mange skriver at deres mann/sambo ikke hjelper til så mye hjemme osv.... det fikk meg til å tenke gjennom hva min kjære faktisk gjør..!

Han vasker alt av klær (som regel) og henger de til tørk og legger de sammen!![:)]
Han rydder som regel opp etter vi har spist middag.. han mener det er rett, siden jeg lager maten[:D]
Han rydder generelt opp etter seg selv i leiligheten.. det er egentlig en selvfølge.. men er ikke alle som gjør det
Han står ofte opp med lillemann..
spesielt dager da han begynner på jobb kl 9 og jobber hele dagen.. da vil han ha morningene med mini! og i helgene er det annenhver dag han står opp med han..[:)] med mindre det er noe spesielt
Han er kjempe flink til å ta med seg lillemann ut på lekeplassen eller bare på en tur[:)]
Han leker mye med lillemann!
og han er ikke en gang faren hans.. men han behandler han akkurat som om han var sønnen hans![:)]

Ellers er han utrolig omsorgsfull og snill!![:)] Kan komme hjem med roser en dag f.eks![:)]

Jeg er HELDIG!!

Sign! Vi må jo skryte litt av mennene også.[:D]

Ja, det synes jeg de fortjener!![:)][:D]

ORIGINAL: Azoria

Min er egentlig ganske god, selvom jeg gjør mest hjemme. Synes egentlig det er helt greit, for han gjør det ikke slik jeg vil uansett [:D] Men han er super med datteren sin da. Alle som ser de sammen sier han er en fantastisk flott far

Her tror jeg det er mora og to eldre søstre som kan ta sin velfortjente ære for jobben i å oppdra en sønn/lillebror [:D]

ORIGINAL: Azoria

har ikke gjort noe[:D] han bare er sånn![:)][:D] Også vet han at jeg ikke aksepterer å bli behandlet dårlig[;)]

he he, er mange som foretrekker å gjøre ting selv..![;)] jeg foretrekker å vaske selv også så[;)]
Så herlig!![:)][:)] Flinke fedre er noe av det herligeste som finst![:)] Det smelter meg totalt!

ORIGINAL: Mrs.B

heldig du!![:D]

jeg er faktisk å heldig, han gjør masse her hjemme, både for meg og ungene og vi er kjempe takknemlig!
han har vendt seg fra sofagrisen til superpappaen, så er ganske heldig jeg å[:D]

så flott at dere har det sånn!![:)] det er fantastisk![:D]

Han får spark bak HVER dag!! Problemet er at han faktisk ikke ser rot +++. Han gjør ting han blir bedt om, men tenk å ha en mann som ser hva som må gjøres!!!! *drømmedrømme* [:D]

Han får spark bak HVER dag!! Problemet er at han faktisk ikke ser rot +++. Han gjør ting han blir bedt om, men tenk å ha en mann som ser hva som må gjøres!!!! *drømmedrømme* [:D]

det er en sånn en du har ja[:D]
he he, då får sende han på kurs[8D]

ORIGINAL: EvaPeva

signerer denne[;)]

Mange heldige damer her da!![:)][:)][:D]

[:D]samme her

Deilig med en mann som gjør ting..

og min gjør mer enn meg[:D] matlanging, vasking, rydding, klesvask, har begge ungene hjemme når jeg er på jobb. kjører og henter meg nesten hver dag..

LOVE IT[:)]

Han høres litt ut osm min drømme mann[8D][8D]

faktisk ikke en enste gang har mn mann tatt unge/ne med seg på lekeplass alene.

Ja, du høres ut som en heldig mamma. Også så utrolig herlig da at behandler han som sin egen[:)][:)][:)]

Back
Topp