T therese* Elsker forumet 18 Mai 2010 #3 ORIGINAL: *Bethina* Det ordet har jeg visst om leeeenge[:D] Det ordet du tenker på er bare et tulleord fra innante Rakkestad[8D]
ORIGINAL: *Bethina* Det ordet har jeg visst om leeeenge[:D] Det ordet du tenker på er bare et tulleord fra innante Rakkestad[8D]
Cassandra smartrompe Elsker forumet 18 Mai 2010 #5 Må være i en fantasiverden at sølvskje og pølse rimer tror jeg[:D]
munter Forumet er livet 18 Mai 2010 #8 pølse og sølvskje rimer ikke. ihvertfall hvis man uttaler det riktig.
turbo trash Forumet er livet 18 Mai 2010 #9 jeg vil at alle skal si at de er Jølse når de er "utørste" da har vi ett ord som rimer på pølse
F FrkOtilie Guest 18 Mai 2010 #10 Det rimer kansje ikke såååå masse, men nok til å gjøre meg hæppi haha[:D][:D]
V vinglepia Forumet er livet 18 Mai 2010 #11 ORIGINAL: munter pølse og sølvskje rimer ikke. ihvertfall hvis man uttaler det riktig. og dette er jo gammeltnytt [8D]
ORIGINAL: munter pølse og sølvskje rimer ikke. ihvertfall hvis man uttaler det riktig. og dette er jo gammeltnytt [8D]