Jeg har funnet en ny løsning på "alkoholproblemet"!

Spenning i vente

April 2013's flerbarnsmamma
Jeg har slitt litt med en visdomstann de siste ukene, og nå i kveld ble jeg spurt om jeg ville ha et glass vin.
Takket pent nei, og sa at siden jeg bruker paralgin forte på natten, så bør jeg holde meg unna alkohol :)

Tenkte at etter at jeg har sluttet å ha vondt/har brukt opp paralgin forte historien, så kan jeg fortelle at tannen er betent, og derfor må jeg bruke antibiotika e.l.

Føler meg ganske smart nå i kveld. He he ;)

Ja det var en bra løsning! 

Jeg skal på utdrikkningslag neste helg sammen med noen fra jobben og lurer på hvordan jeg kan komme med unna drikkinga. Tror jeg må spille dårlig på jobben dagen før for å kunne bruke noen sånne unnskyldning.... hmmm.... hihihi

Heldigvis har jeg sakte men sikkert blitt festbremsen i vennegjengen det siste året, så de merker ikke at jeg unngår å være med nå også .. men det som er typisk er at nå vill jeg mer enn noen gang være med jentene på byn! :p

Ja, det er typisk. He he :) Vi er veldig sjeldent på by'n, men det blir litt sosiale sammenkomster her hjemme med et glass vin og to..
Nå klarer jeg ikke engang lukten av vin, så det er ikke mulig å drikke i nærheten av meg.
Da spyr jeg :/

Jeg tenker å kjøpe alkoholfri vin og tømme d over på en vinflaska jeg alltid drikker;-) på det viset slipper jeg alle spm;-)

Mona- skrev:
Jeg tenker å kjøpe alkoholfri vin og tømme d over på en vinflaska jeg alltid drikker;-) på det viset slipper jeg alle spm;-)

også er det veldig lett å bytte etikett :D 

Mona- skrev:

Høres smart ut, men jeg liker ikke alkoholfri vin. Men jeg så en annen her som helte eplecider på vinflaske. Det høres ut som det kan funke for meg :D

Back
Topp