Jeg har funnet drømmehuset............

Det var knallfint! Men jeg tror jeg hadde blitt veldig redd for at ungene skulle falle fra verandaen der, så ville ikke vært aktuelt for oss. (Som om vi har råd - haha!)

Det var fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint!!!!!!!!!!!!!!!

Med all respekt, huset var pent og stedet idyllisk - men....
Jeg hadde aldri i verden bosatt meg der med min sønn. Hadde vært konstant redd for at han skulle ramlet "over bord".

Hadde vi vært barnløse, hadde jeg definitivt vært fristet.
Man kan se at beliggenheten og utsikten, er boligens beste salgsargument. Noe som blir grundig lagt vekt på i annonsen.
Men jeg vil si at jeg elsket interiøret. Akkurat passe minimalistisk og samtidig hjemmekoselig. Bare småting som kunne vært annerledes.
Der har du virkelig min stil: malte lyse panel, og litt maksuline møbler. Jeg ville byttet vekk det som skal se ut som gamle møbler, men det er som sagt bare småting.
Så jeg forstår hvorfor du sikler på denne eiendommen.

Litt for pyntelig tomt og hus for min smak, men likte interiøret.

Nydelig hus!!
Helt perfekt egentlig...
Terassen har rekkverk, det er nesten farligere her, det er 3 meter ned og rett i astalten... Det går jo faktisk ann å gjøre rekkverket ett hakk høyere... så faren for å dette over tror jeg ikke jeg hadde lagt vekt på...

Jeg er generelt redd for å bo i nærheten av vann jeg. Fobi.
Så rekkverket er ikke avgjørende for min del. Jeg tenker på at den lille oppdageren ville lett funnet turen i vannet på egne bein. emoticon

Men jeg bare svarer for meg selv her.

Godhjerta skrev:
Så rekkverket er ikke avgjørende for min del. Jeg tenker på at den lille oppdageren ville lett funnet turen i vannet på egne bein. emoticon

Jeg ser jo poenget jeg og altså, og det er selfølgelig forskjell på barn... Min klatrer ikke når han har fått beskjed om at det er farlig, mens andre barn er så nyskjerige at de ikke klarer å dy seg, ikke noe galt i noen av delene, men man må selfølgelig ta avgjørelsen etter personligheten til barnet, og selfølgelig resten av familien :)

det var dritfint...
og ang vann.. altså.. vi bor rett ved veien.. ingen port, inget gjerde.. bare en daglig formaning om å ikke gå ut på veien.. enkelt og greit. Det er heller ikke lov å klatre på rekkverk, uansett hva som er nedenfor eller antall meter det er ned. Så om vi hadde kikket i den prisklassen, i det området, så jepp.. LETT!

Her vi bor nå er det et bratt stup rett utenfor husveggen.. Her er det ikke trygt... Det blir bare med drømmene, men jeg falt virkelig for dette huset! Jeg ville byttet bort alt av interiør, liker bedre min stil Men synes huset, romdelingen og alt er helt .. Helmax!

Deilig å drømme seg bort

Rekekreke skrev:

Godhjerta skrev:

Jeg ser jo poenget jeg og altså, og det er selfølgelig forskjell på barn... Min klatrer ikke når han har fått beskjed om at det er farlig, mens andre barn er så nyskjerige at de ikke klarer å dy seg, ikke noe galt i noen av delene, men man må selfølgelig ta avgjørelsen etter personligheten til barnet, og selfølgelig resten av familien :)

Jess, det er sånn det er. Barn er ulike.
Min klatrer aldri på rekkverk, selv om han er fælt til å lene seg grådig mye over kanten. Men når han er ute og leker, så har han lett for å få selektiv hørsel, og vondt i vil-ikke'n. Da hender det at jeg må rope til ham, for at han skal høre etter. Så ved et slikt vann - i vårt tilelle - måtte jeg vel henge en kubjelle rundt halsen hans for alltid vite nøyaktig hvor han er.

Men heller et stille, grunt vann utenfor stua, fremfor en høyt trafikkert motorvei...

Nydelig hus , og jeg digger at det er så nært vannet.. bare følge ekstra godt med på barna og sikre området med vannet litt bedre ;)

Knallfint!! Likte alt, spesielt det fine uteområdet!!

Ser ikke noe problem i å bo så nærmt vannet, vi bor nærmt sjøen og ungene her blir fort vant til å passe seg, sambo er jo oppvokst her, da han var 6 år så rodde han aleine over sundet til butikken (er ikke mer enn 100 m), men nå er det heldigvis kommet bro ;)

Er fint ja, men har liggi ute lenge det der og det er nok en grunn til det...trur ikke jeg ville bodd så nærme elva heller...men tenkte det samme som deg da jeg så det ble lagt ut ;-)

jeg hadde kjøpt det :-)
syns ikke det var spess dyrt heller

Jøss, i det huset var jeg på nyttårsfest for 2-3 år siden

Da var det fremdeles ikke helt ferdig, noen rekkverk, og gårdsplassen, men nå er det jo blitt knallfint !

Men ja, hadde vært kjemperedd mtp at det ligger så nære vann, men her vi bor nå, så er det jo rett ned 3 etg, og grus.. Så er blitt vant til å være veldig påpasselig

Nyyyyyyyyyyyyyydelig hus!

Man kan da virkelig lære ungene de ikke skal klatre over der. Selv vokst opp like ved sjøen, men vi gikk da aldri rett uti. Man kan jo ikke sy pute under armene på ungene heller (selv om mange prøver)

Likte ikke helt huset inne, for mye panel for min smak!!

Back
Topp