jeg har foreslått

KARI A

Flørter med forumet
jeg snakka m nala om å legge inn i termin lista eller en ny tråd øverst på hva slags kjønn folk "tror" de får. for så å se hvor mange rette vi får he he he. det kan være litt interresant det da. jeg har ikke fått noe svar av henne. jeg er ikke noe reser på data greier så jeg kommer bare m ideer[:D]

Hei!

Jeg fikk meldingen din, og har tenkt litt på det... Jeg kan gjerne sette inn kjønn ved siden av navnet i terminlista, hvis det høres greiest ut for alle sammen. Jeg bare lurte på om det ville være mer oversiktlig med en egen tråd med en egen liste?

Hva synes dere, alle sammen?

ORIGINAL: Oo.CAMILLA.oO

Kanskje det er greit å ha de på samme liste?
..men det må vel ikke stå så masse innlegg under termin listene vel?
Hadde det ikke vært greit med kun EN terminliste UTEN innlegg under da?
..bare tenkte liksom, for oversiktlighetens skyld :)

Signerer

ORIGINAL: Oo.CAMILLA.oO

Kanskje det er greit å ha de på samme liste?
..men det må vel ikke stå så masse innlegg under termin listene vel?
Hadde det ikke vært greit med kun EN terminliste UTEN innlegg under da?
..bare tenkte liksom, for oversiktlighetens skyld :)

Jo, det er jo det jeg har prøvd å få til også, men det er ikke alle som har oppfattet det... [:D]

Hvis alle SENDER MEG EN PM MED OPPLYSNINGENE, så legger jeg dem inn på lista på riktig sted. De fleste er veldig flinke til det, men det hender jo stadig at noen prøver å "kopiere seg inn", og da havner de jo ikke på hovedlisten.

Men hvis alle er enige, så kan dere jo bare begynne å sende meg info om hvilket kjønn dere venter, eventuelt at dere ikke vet. Så skal jeg legge inn på lista fortløpende. [;)]

Back
Topp