Jeg har for mye melk...

*MissMe*

Gift med forumet
Og derfor har snuppa vondt i magen sin.. Hun rekker ikke svelge unna når hun skal puppes. Sliter med at det renner i strie strømmer, hører hun svelger masse luft stakkars...
Om jeg pumper ut det verste trykket først, vil ikke det bare øke produksjonen?? For jeg vil ikke ha mer trykk....

ikke hvis du håndmelker bare litt i begynnelsen vell?

Slik har vi det på første nattmåltidet.. veldigsulten baby og masse melk i puppene.. Men han har blitt mye flinkere å rape nå da.

ORIGINAL: TauZa

ikke hvis du håndmelker bare litt i begynnelsen vell?

Slik har vi det på første nattmåltidet.. veldigsulten baby og masse melk i puppene.. Men han har blitt mye flinkere å rape nå da.

Litt varme og massasje kanskje? For å lette litt på trykket?
Er jo såpass lita at det nok må kanskje gå seg litt mer til. Men blir gal av grinebaby, når vi opprinnelig hadde rolig baby...[:o]

huff jeg aner ikke... hadde alltid bare passe melk. Ikke fikk jeg melkespreng heller...

ORIGINAL: Tjukkaaa

huff jeg aner ikke... hadde alltid bare passe melk. Ikke fikk jeg melkespreng heller...

Da var du heldig, for spreng er ikke noe særlig godt...[8|][&o]

sånn har jeg og hatt det,melken flommet over,og begge mine slet med luftplager![&:] så på bilder fra snuppa var nyfødt i går, koselig det altså,men grøsset da jeg så amme bilder,må si jeg er glad jeg er ferdig med det der ( det var LITT kos også altså,men MYE strev)

du får prøve med flere rapepauser,selv om de blir sinna når maten blir tatt bort... eller prøve pumpe deg litt i rapepausen?

lykke til[:)]

Du øker vel ikke produksjonen så lenge du bare pumper ut "toppen" av sprengen?[:)]

Je har forstått det slik at å pumpe vekk sprengen vil roe melka, mens å tømme puppen skål tom vil stimulere til større produksjon.

Altså, du kan trygt ta bort sprengen uten å bekymre deg for større produksjon.

ORIGINAL: Anis

Du øker vel ikke produksjonen så lenge du bare pumper ut "toppen" av sprengen?[:)]

Det var vel det jeg lurte på. Om jeg bare tar den vonde toppen på en måte.. Kan jo prøve og se...

ORIGINAL: *MissMe*

ORIGINAL: Anis

Det var vel det jeg lurte på. Om jeg bare tar den vonde toppen på en måte.. Kan jo prøve og se...

Jeg fikk beskjed om å gjøre det da jeg fikk tabletter for å stoppe melka, så jeg tror du trygt kan gjøre det altså[:)]

Du er jo MissMe igjen btw[:-][:D]

Back
Topp