Jeg har finni....

maltesers

Forumet er livet
Stellebord jeg har lyst på!! Tilbud på det til og med!![8D][8D] Sambo er på kurs i sverige, jeg tør ikke si det til han[8D][8D]
det er jo altfor tidlig å begynne å kjøpe inn ting?? Eller???

huff... her har vi alt stellebord, det ligger nedpakket i en boks i kjelleren..
bilstol har vi, den er i organial forpakkning i kjelleren...

ORIGINAL: maltesers

Stellebord jeg har lyst på!! Tilbud på det til og med!![8D][8D] Sambo er på kurs i sverige, jeg tør ikke si det til han[8D][8D]

Samme har jeg også tenkt på! Er jo ikke sikkert at akkurat det som du vil ha av utstyr blir på tilbud mer! Bør man gripe sjansen, liksom?[8D]

jeg tør liksom ikke kjøpe. Redd det blir så tøft å ha det stående hvis ting ikke går bra! men fyyy så kjekt å kjøpe over tid  og ikke alt på en gang[8D][8D][8D]

ORIGINAL: Frøken S

Samme har jeg også tenkt på! Er jo ikke sikkert at akkurat det som du vil ha av utstyr blir på tilbud mer! Bør man gripe sjansen, liksom?[8D]

Ikke sant!!?[8D] Var bare 200 kr tilbud da, men allikevel:P

ORIGINAL: Frøken S

Ikke sant!!?[8D] Var bare 200 kr tilbud da, men allikevel:P

Tilbud er tilbud[;)]
Enig i det at det kan bli helt forferdelig å ha det stående om det ikke skulle gå bra alikevel. Men det må man nesten ta opp med seg selv, og kjenne på, og bli enige om hva man skal gjøre[:)]

Det er sant!!
Jeg får vel vente til han er ferdig på kurs med å vise det! Jeg er uansett blakk en uke til[;)]

Back
Topp