linko Forumet er livet 30 Aug 2010 #1 Lyst å se http://www.youtube.com/watch?v=xXlWsBhFvis&feature=player_embedded
Sorland Forumet er livet 30 Aug 2010 #2 Ikke lenge igjen til den lille valken på magen er borte da....bare noen tusen gram til [;)]
linko Forumet er livet 30 Aug 2010 #3 ORIGINAL: Sorland Ikke lenge igjen til den lille valken på magen er borte da....bare noen tusen gram til [;)] Den har vært virkelig vanskelig å bli kvitt etter graviditeten, men hjelper vel nå som jeg har begynt å trene[:D]
ORIGINAL: Sorland Ikke lenge igjen til den lille valken på magen er borte da....bare noen tusen gram til [;)] Den har vært virkelig vanskelig å bli kvitt etter graviditeten, men hjelper vel nå som jeg har begynt å trene[:D]
Mildrun Elsker forumet 30 Aug 2010 #4 Haha Linko....Du ser jo helt "stunning" ut jo[:D] Bare å fortsette den gode jobben[;)]
Lodviss Elsker forumet 30 Aug 2010 #6 Jøsses, bra du så ut da! Kan jo nesten ikke se du har vært gravid en gang! De små grammene som mangler nå, tar du av på null komma niks! [:D][:D]
Jøsses, bra du så ut da! Kan jo nesten ikke se du har vært gravid en gang! De små grammene som mangler nå, tar du av på null komma niks! [:D][:D]
rai Elsker forumet 30 Aug 2010 #7 ååååå gud hvor smekker De er da,likner megFANTASTISK!!!!!rakk for dagens latterkrampe![:D][:D][:D]
Delgado Forelsket i forumet 30 Aug 2010 #10 HOHOHO! Den lille valken er nok snart borte[:D] Keep up the good work Oi, følte meg plutselig litt ond.. Alle her inne er vel ikke like tynne..Sorry hvis noen ble støtt[;)]
HOHOHO! Den lille valken er nok snart borte[:D] Keep up the good work Oi, følte meg plutselig litt ond.. Alle her inne er vel ikke like tynne..Sorry hvis noen ble støtt[;)]
linko Forumet er livet 30 Aug 2010 #11 ORIGINAL: Delgado HOHOHO! Den lille valken er nok snart borte[:D] Keep up the good work Oi, følte meg plutselig litt ond.. Alle her inne er vel ikke like tynne..Sorry hvis noen ble støtt[;)] Jeg er vel ett levende bevis på det nå[:D]
ORIGINAL: Delgado HOHOHO! Den lille valken er nok snart borte[:D] Keep up the good work Oi, følte meg plutselig litt ond.. Alle her inne er vel ikke like tynne..Sorry hvis noen ble støtt[;)] Jeg er vel ett levende bevis på det nå[:D]
T Tinndra Elsker forumet 31 Aug 2010 #12 Haha, så flink du er Linko! Nå ble jeg også motivert[:D] *løpenedåtrene*