Jeg har født :)

Lidivine

<3 <3
Jeg fødte en nydelig sønn søndag morgen kl 09:10 (10/11-2013), nøyaktig 3 uker før termin som var 1 desember. Er så takknemlige for denne skatten vår som i tillegg er et resultat av prøverør.
Startet med rier fredag kveld og de bare økte og økte samtidig som åpningen min uteble helt til siste slutt,men da gikk det i rekordfart :) Han veide 3500gram og var 50cm, en stor kar til å komme 3 uker før tiden.

Hehe,og denne slimproppen som jeg har maset så om her inne,det kan ikke være mye til slimpropp,,for jeg skal virkelig si at jeg IKKE VAR I TVIL når den gikk under fødselen ;)

Ønsker dere alle andre lykke til med forestående fødsler <3
 
Gratulerer så mye!! :D

Kjenner jeg gleder meg bare mer og mer nå når det begynner å komme desember barn!




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer!!!! Kos dere masse med vidunderet! Jeg har akkurat 3 uker til termin idag, men er ikke klar enda ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Wooow! Nå gikk jeg inn på appen bare for å sjekke, fikk en følelse av at noen måtte begynne snart. Og der sto det:) GRATULERER så mye!! Fantastisk! Jeg har to uker igjen på jobb fortsatt, så ikke helt mentalt klar. Kos dere så mye!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer!!! Da var vel du førstemann ut da!
Kos dere masse med lille gutten!
 
Gratulere så mye :) plutselig så virkelig når desember mammaer har begynt og føde :) kos deg med den lille :)
 
gratulerer så mye med gutten!! :)
 
Tusen tusen takk alle sammen!! Vi er så lykkelige og takknemlige, dette er virkelig livets magi, det å få lov til å bli mor <3 <3
 
Back
Topp