Jeg har født! :)

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Som nevnt i en tråd tidlig imorges gikk jeg klokken 6 igang med pang-rier!! Minimum 5 min imellom og ett minutts mellomrom :P Mannen hastet avgårde med storebror i bhg mens jeg allerede måtte hyle og brøle meg igjennom riene! Kort fortalt ankom jeg føden kl 08:00, fikk epidural på 4-5 cm, hadde gode og sterke og hyppige rier på tross (ny type epidural) og gikk fra 6 cm til en håndfull kraftige pressrier. Han var ute 13:15 allerede! :D Vondt som fy før epidural og den siste halvtimen, men bortimot drømmefødsel :) :) Han var betydelig større enn storebror var (3390 og 50 cm) med sine 4090 gram og hele 54 cm!! Vi er begge friske og raske :)

Snakkes mer når vi kommer hjem :)

Dagen for kjappe fødsler dette her. Gratulerer så mye. Endelig er ventetiden over.

Gratulerer så mye :) Endelig er du i mål :)

På "mobben"

Endelig. Gratulerer så mye med lillegutt. Det var kjapt levert altså. Har inntrykk av at det er kjappe fødsler på oktoberdamene.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye:)

Gratulerer så mye :-)

Åh, så herlig da !! Endelig er ventetiden over<3<3 Gratulerer så masse:angel5

Åå heldige griser som får gullene sine:) Gratulerer så mye!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hurra! gratulerer så kjempemasse med (store) lillebror og så utrolig glad jeg er på dine vegne at du fikk en så mye bedre fødselsopplevelse denne gangen :-) det ønsket jeg virkelig så sterkt for deg :-) nå ble jeg rørt til tårer her, har jo blitt ekstremhormonell nå den siste tiden hehe

Back
Topp